باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
756 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)

سلام ، خسته نباشید .

با شرکتی قراردادی دارم که در اون قرارداد حقوق ثابتی ذکر نشده و حقوق من درصدی و پورسانتی از پروژه ای که انجام میدم هست ولی داخل قرار داد ساعت کاری تعیین شده و روزی 8 ساعت باید در ساعت مشخص داخل شرکت باشم .
همچنین قرارا داد یک ساله است و با خودکار بندی به آخر آن اضافه شده مبنی بر اینکه هر سه ماه یک بار قرار باید تمدید شود ، با این حال شرکت من رو بیمه نکرده و داخل قرار داد هیچ چیزی راجع به بیمه ذکر نشده .

سوال اول  اینکه آیا با این مدارک و شواهدی که من دارم (دو مورد اول که در تضاد با قانون کار بنظر میان) میتونم از کارفرما شکایت کنم و خسارت بگیرم؟!


ادمین: - در صورتیکه چند سوال دارید، برای دریافت سریعتر و بهتر پاسخ خود، هر سوال را در صفحات جداگانه بپرسید تا به صورت جداگانه بررسی و پاسخ داده شود.
سوال دوم: سفته ضمانت و حسن انجام کار چند وقت بعد از اتمام قرارداد به کارگر برگشت داده می شود ؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (49,340 امتیاز)

باسلام.

هرگونه توافق خلاف قانون کار ،غیرقانونی است.ودرصورت شکایت در اداره کار میتوانید طبق قانون مطالبات خودرا زنده کنید.اعم از آنکه موضوع مربوط به حقوق ،بیمه ویا مطالبات ضمن کار یاپایان کار باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام ، ممنون از پاستختون .
فقط یک نکته ای که متوجه نشدم اینه که این دو موردی که ذکر شده در تضاد با قانون کار هست؟ یعنی این دو مورد غیر قانونی هست و میشه به خاطر این ها پیگیری و شکایت کرد؟
توسط (109,610 امتیاز)
سلام
برای بررسی مجدد سوال تون می تونید بر روی گزینه طرح سوال در بالای صفحه کلیک کنید تا مجددا سوال تون رو مطرح کنید و توسط مشاور بررسی شود. ممنون

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 723 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...