باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,243 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوشنبه با کارفرما بابت بیمه و حقوق دادگاه دارم چطور حرف بزنم که رای به نفعم صادرشه ؟ کارفرما در قرادداد نوشته ماهی ۱/۲۰۰ میدادم و میریختم کارتش درحالیکه دستی میداد اونم ۳۰۰ و پرینت حسابم گرفتم چیزی نریخته, بیمم ۶ ماه امروز فردا کرد نریخت صحبتایی که باید کنمو میگید لطفا ,

دفترحضور غیاب و پیامک هاشو امضاشم دارم که از چه تاریخ تا چه تاریخ کارکردم همه رو روکنم دادگاه یانه ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (24,530 امتیاز)
با سلام ، با ستناد ماده ۸۷ ایین دادرسی کار اثبات پرداخت حقوق ومزایا به عهده کارفرما می باشد وشما واقعیت هر مبلغی که دریافت نموده اید  در جلسه اقرار نماید ودرخواست مابه التفاوت حقوق ومزایا ونادیه لییت بیمه به تانین اجتماعی باستناد ماده ۱۴۸ قانون کار را نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آبان 5, 2018 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز) در صورت دادن قرارداد و برگه تسویه سفید امضا به کارفرما چگونه به حقم برسم ؟
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ اثبات مدت کارکرد ، ساعت کار ، اضافه کار و احیاناً جمعه کاری و .... با شما می باشد که مطابق توضیحات شما با داشتن دفتر حضور و غیاب می توانید این موارد را اثبات نمائید. اما در خصوص میزان حقوق و نحوی پرداخت ، میزان مرخصی استفاده نشده وظیفه ی کارفرماست که با مدارک و مستندات اثبات نماید که حق و حقوق قانونی شما را پرداخت نموده است و در صورت نبودن مدارک مثبته ، رای هیئت به نفع شما صادر خواهد شد. ضمنا در خصوص بیمه تامین اجتماعی ، در صورتی که کارفرما اقدام به بیمه نمودن شما نکرده باشد ، برابر رای هیئت که در آن تاریخ شروع و پایان کارکرد شما در کارگاه را مشخص می نمایید موظف به پرداخت حق بیمه و جرائم مربوطه خواهد بود.

سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...