باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,289 بازدید
در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط (130 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و تشکر بابت پاسخ جنابعلی

با وجود اینکه در تمامی رسید ها مبلغی ردوبدل نشده و طبعٱ شاهدی هم وجود ندارد و کلا رویه کارفرما با تمامی کارگران بدین شکل است، با توجه به پاسخهای مشابه،به پیگیری در دیگر محاکم پیشنهاد شده بود، آیا تمام مزایا و عیدی و غیره با دادن رسید پایمال شده و دیگر هیچ راهی براه احقاق حقم ندارم.؟

ضمن تشکر از راهنمایی جنابعالی،مقصود بنده از این که پولی ردوبدل نشده این است که کارفرماپرداخت نکرده و با وجود ذکر  مبلغ مثلا  در تاریخ سال 91"دو ملیون و پانصد هزار تومان بابت کلیه حقوق و مزایا و ثنوات دریافت کردم و طلبی  ندارم"در رسید های دستنویس سالیانه،. و یکمرتبه سال89 درج ریز مزایا در رسید محضری؛ اما وجهی بین من و کارفرما ردوبدل نشده که درمقابل آن شاهد یا فیش واریزی داشته باشد.
با کمال امتنان و ادب، حضور اساتید و ادمین عزیز عرض مینمایم:در پاسخ ها و راهنمایی که محبت فرمودید یا بنحوی شامل شرایط بنده نمیشده یا شرایطی که عرض کردم لحاظ نشده ، پوزش بنده را بپذیرید که نداشتن آگاهی به مساٸل حقوقی باعث تکرار سوالاتم و مزاحمت گردیده.قطعاً اگر کارکرد و حقم ناچیز و قابل جبران بود پیگیری نمیکردم.

با سپاس
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,410 امتیاز)
تسویه حسابهایی که فاقد مبلغ باشند برای هیت های تشخیص و حل اختلاف معتبر و قابل قبول نمیباشد. علی ایحال درصورتیکه دررسید و یا برگ های تسویه مبلغی را درج ننموده باشید میتوانید برای احقاق مطالبات خود نزد اداره کار طرح دادخواست نمایید تاموضوع مورد بررسی قرارگیرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,410 امتیاز)
با توجه به اینکه در رسیدهای داده شده مبالغی تحت عنوان تسویه مطالبات شما درج گردیده و ازطرفی ثبت رسمی هم گردیده است اینگونه تسویه حساب ها با آگاهی کامل کارفرما از طریقه اخذ تسویه حساب تنظیم گردیده و برای هیت های تشخیص و حل اختلاف اداره کار قابل قبول خواهدبود و متاسفانه ارائه دادخواست مبنی بر شکایتی که دراینخوص باشد نتیجه ایی در بر نخواهد داشت.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 414 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...