باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,699 بازدید
در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط (130 امتیاز)
با سلام و درود

با پی بردن کارفرما به نا آگاهی و اطلاعات ناقص بنده از تمامی حقوق و مزایای خودم ،با رفتار و گفتار های دروغ و همراه کردن اطرافیانش در متقاعد کردن من در تأیید محاسبات  حقوق و مزایایم و توصیف اوضاع حاکم بر روابط کارگر و کارفرما، همچنین به احتمال زیاد کمک فردی در دفتر ثبت اسناد که دو کوچه پایینتر محل کار میباشد و کارهای  محضری و ثبت اسناد کارفرما را انجام میدهد(زیرا تا جایی که دیده بودم تمام حق و حقوق طرفین را با حساسیت گوشزد و نظارت میکنند) در حالی که ترس حدر دادن منافع خود و فرزندانم را داشتم،دو بار هنگام امضا،به حالت ناچاری و درماندگی از دفتر خانه خارج شدم تا به اصرار کارفرما و سکوت مسٸول دفترخانه اطمینان بیشتری پیدا کردم و با مبلغ 500 هزار تومان سال 1390 هشت سال را با ذکر ریز مزایا امضا نمودم.و بعد از آن چندین بار بصورت دستنویس با ذکر کلی مبالغ بالارسید دادم تا دو سال پیش که با اطلاع کمی که پیدا کردم رسیدی ندادم.

اکنون اگر با مشاوره یا راهنمایی راه مطمعنی  برای احقاق حقم وجود دارد  با کمک و مشاوره شما  انجام دهم.

در حال حاضر مشغول بکار میباشم.

با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,410 امتیاز)
سلام - باتوجه به اینکه درحال حاضر درهمان شرکت مشغول بکارمیباشید رسیدهای تسویه حساب قطعیت کامل ندارد. رسیدهایی که ازبابت تسویه عیدی همان سال - حقوق - مرخصی و بن و مسکن ... برای مراجع معتبراست ولی تسویه ایی که ازبابت سنوات بوده  قطعیت نداشته و حکم علی الحساب را خواهد داشت.

لازم بذکر است سنوات براساس آخرین دستمزد پرداختی به کارگر محاسبه و پرداخت میگردد و چنانچه درحین کار تسویه سنوات صورت پذیرد بعنوان علی الحساب منظورمیگردد.

لذا توصیه میگردد مادامی که به حق و حقوق کامل خود واقف و مطمئن نشده اید از امضاء هرگونه رسید یا اوراقی که دال برتسویه حساب مطالبات شما است خودداری نمایید. ضمنا چنانچه شما تاکنون فاقد قراردادکار بوده اید نوع کار شما دائمی بحساب میاد و امکان اخراج شما توسط کارفرما بدلایل عدم امضاء تسویه حساب براحتی امکانپذیر نیست مگراینکه کارفرما بتواند دلایل قانع کننده ایی را ارائه دهد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده بهمن 5, 2018 در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط (130 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن بهمن 7, 2018 توسط
آیا با دادن رسید تمام حق وحقوق کارگر پایمال میشود و در هیچ محکمه ای قابل رسیدگی نیست ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...