باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,541 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و عرض خسته نباشید.

اینجانب در فاصله سالهای 1360 تا 1374 بطور گسسته در کارگاهی که تعطیل شده کار میکرده ام در سالهای اولیه بصورت فصلی و بعد از سربازی به مدت 2 سال پیوسته.

حق بیمه کمی برای بنده پرداخت شده بطوریکه بجای حداقل چهار سال سابقه بیمه ، از آن دوران کمتر از یک سال حق بیمه ثبت شده دارم و هنوز 5 سال دیگر نیز باید تا بازنشستگی کار کنم که با 54 سال سن برایم سخت می باشد.

ضمنا، چون کارگاه مذکور متعلق به عمو و پدرم بوده هیچ نوع قراردادی نداشته ام و الان هم مدرکی که نشان دهد بنده در آن دوران و در آن کارگاه کار میکرده ام در دست ندارم بجز گواهی سه تا عمو ، پدرم و شاید سه یا چهار کارگری که در آن دوران در آن کارگاه شاغل بوده اند. اکنون بفرمایید آیا امیدی به پیگیری داشته باشم یا نه ؟ و در صورت پیگیری از کچا باید شروع کنم. ضمنا از دوران قبل از سربازی 103 روز در سال 1360 و بعد از سربازی 6 ماه در سال 1370 برای بنده حق بیمه پرداخت شده است حق بیمه دو سال خدمت سربازی را هم پرداخته ام . از سال 1375 هم تا کنون هم بطور یکسره سابقه پرداخت حق بیمه دارم. با تشکر فراوان از زحمات شما.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (13,140 امتیاز)
با سلام کمیته ادعای اشتغال سازمان تامین اجتماعی معمولاً با ارائه مدارک مثبته اقدام به صدور رای به نفع کارگر می نماید در صورتی که هیچ مدرکی وجود نداشته باشد امکان ایجاد سابقه غیر ممکن است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,140 امتیاز)
با داشتن مدارک مثبته  که بتوانید رابطه کارگری و کارفرمایی  را اثبات کنید میتوانید از طریق سازمان تامین اجتماعی و اداره کار پیگیری کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 1,993 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...