باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,561 بازدید
در ثبتی و اداری توسط (120 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با درود فراوان.

مدتی پیش (حدود شش ماه قبل) اقدام به ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود کردم و یک دفتر برای محل فعالیت اجاره کردیم. در طول مدت گرفتن مجوزات لازم برای ثبت شرکت ، به طور مداوم از اتاق اصناف شهرستان نامه هایی دریافت کردیم مبنی بر الزام به اخذ پروانه کسب. طی جلسات متعددی که با کارشناس و بازرسین اتاق اصناف داشتم و ضمن توضیحاتی که در خصوص فعالیت خودمون در قالب شرکت مهندسی دادم این دوستان با استناد به ماده و قانون های مختلف بنده رو ملزم به دریافت جواز کسب کردند. شرح فعالیت شرکت در زمینه های اتوماسیون صنایع ، بهره وری و سیستم های کنترلی هستش. در واقع ما فقط کار خدماتی ارائه میدیم و به عنوان فروشگاه فعالیت نمیکنیم. البته در برخی از پروژه ها کارفرما تأمین تجهیزات رو بر عهده ی ما میگذاره ، اما در اصل ما خرده فروش نیستیم.

بعد از گذشت حدود 4 ماه مراحل ثبت شرکت انجام شده و امروز تأییدیه ثبت شرکت رو گرفتم و برای تشکیل پرونده مالیاتی به سازمان امور مالیاتی رفتم. اما با کمال تعجب به بنده گفتند که شما نمیتونید برای یک کد پستی درخواست دو پرونده ی مالیاتی بکنید و میبایست برای ابطال جواز کسب اقدام کنید!! و یا مکان دیگری رو برای دفتر شرکت در نظر بگیرید!

بنده چیزی حدود چهار ماه درگیر گرفتن جواز کسب بودم و در حدود 2.5 میلیون تومان هم هزینه کردم و حالا هنوز چهار ماه نگذشته که باید این جواز رو باطل کنم!!

خواهش میکنم در این خصوص بنده رو راهنمایی بفرمائید.  سپاسگزارم.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
الزام برای دریافت چوازکسب سختگیرانه بوده است ومعمولا اداره دارایی براساس روال نمیتواند یک کدپستی رابرای 2شرکت درنظربگیرد ..دراین مورد بااداره دارایی مذاکره کنید که بتوانید 2 اتاق جداگانه دریک اپارتمان برای 2 محل فعالیت وجوددارد مثل پزشکان ووکلا

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,058 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,258 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 681 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...