باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
483 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (190 امتیاز)
نمایش از نو توسط

آیا درآمدهای اینترنتی هم شامل مالیات میشوند اگر بله- چقدر؟ همینطور در صورت وجود درآمد بالا از اینترنت چطور؟
در صورت سرمایه گذاری در بازارهای جدید اینترنت و سود بالا با گذشت چند سال در آینده مثل ارزهای الکترونیکی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفتند آیا اینها هم شامل مالیات میشوند و در صورت تبدیل به ریال مشکلی نخواهد داشت؟

***لظفا پاسخی در مورد مطلب زیر ارائه بفرمایید***

اما در خصوص ارزهای دیجیتال باید عرض کنم این ارزها فعلا در ایران و اصولا تمام کشورها هنوز پذیرفته نشده است و محل مناقشه است.ولی در سیستم اقتصادی ایران قطعا به زودی وارد نخواهد شد.پس فعالیت غیر قانونی محسوب شده و از این بابت مالیاتی اخذ نمیشود ولی در راستای رسیدگی به تراکنشهای مالی اگر پول وارد شده در حسابهایتان را نتوانید مبدا مناسبی را معرفی کنید مشمول مالیات می شود.

خب منظور از مبدا مناسب برای تراکنش های مالی دقیقا چی هست؟ و اگر مشخص نباشه چقدر مالیات به اون درآمد تعلق میگیره؟ و اگر مبدا مشخص باشه در اینصورت هر چقدر هم درآمد بالا باشه باز هم مشمول مالیات نمیشه ؟ چون در ایران این فعالیت فعلا قانونی نشده؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
وقتی پولی وارد حساب بانکی شماشود وازحد مشخصی تجاوزنماید باید جواب دهید ومبنارا معرفی نمایید که درهرصورت باید مالیات آن پرداخت شود ممکن است مشمول درآمداتفاقی شوید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
سوال شده اسفند 26, 2018 در حسابداری و مالیات توسط (190 امتیاز) اگر مشمول مالیات درآمد اتفاقی شویم , مالیات آن به چه میزان است ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 371 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...