مشاوره بیمه تامین اجتماعی


دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری امکانپذیر است. برای دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی، از مشاور تامین اجتماعی توجه داشته باشید که صرفا یک نفر با دانستن قوانین بیمه تامین اجتماعی امکان ارائه مشاوره بیمه تامین اجتماعی را ندارد. قوانین تامین اجتماعی در اجرا، توسط سازمان تامین اجتماعی و حتی در شعب مختلف به صورت گوناگون و متفاوت اجرا می شود. لذا دریافت مشاوره از متخصص با تجربه اهمیت بالایی دارد.



اگر شما هم از پله های تامین اجتماعی چند بار بالا و پایین شده باشید،‌ متوجه می شوید که خیلی از این بالا و پایین شدن ها به راحتی قابل حذف بود اگر قوانین تامین اجتماعی را به درستی می دانستید و مشاوره بیمه تامین اجتماعی از متخصص دریافت کرده بودید. برای همین منظور بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای بازنشستگی یا اعتراض به جریمه های بیمه تامین اجتماعی،‌ نسبت به دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی اقدام کنید.


social-security-insurance-consulting
مشاوره بیمه تامین اجتماعی

شماره تلفن مشاوره بیمه تامین اجتماعی

شماره تلفن مشاوره رایگان بیمه تامین اجتماعی، ۱۴۲۰ می باشد. با شماره گیری ۱۴۲۰ از خط تلفن ثابت یا موبایل می توانید از مشاوره بیمه تامین اجتماعی توسط کارکنان تامین اجتماعی را داشته باشید.

مزیت تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰ و دریافت مشاوره بیمه از سازمان این است که اولا دریافت مشاوره رایگان می باشد. دوما شخصی که به شما مشاوره ارائه می کند،‌ دسترسی به پرونده شما دارد که می تواند راهنمایی مناسبی به شما داشته باشد.

اگرچه توجه داشته باشید که برای بعضی موارد تخصصی که میخواهید از سازمان تامین اجتماعی نیز شکایت کنید،‌ کارمند سازمان ممکن است شما را از انجام شکایت منصرف کند، لذا تضاد منافع احتمالی را در مشاوره با ۱۴۲۰ در نظر بگیرید. و نسبت به مطمئن شدن گفته کارمند تامین اجتماعی با متخصصین بیدبرگ اقدام کنید تا از مشاوره بیمه تامین اجتماعی مطمئن شوید.

همچنین در صورتی که مشاوره با ۱۴۲۰ رضایت نداشتید، یا می خواستید از گفته کارشناسان سازمان تامین اجتماعی مطمئن شوید تا در آینده برای شما مشکل پیش نیاید، می توانید از مشاوره تلفنی با متخصصین بیدبرگ بهره مند شوید.

حوزه های مشاوره بیمه تامین اجتماعی

در همه حوزه های بیمه تامین اجتماعی مانند: بازنشستگی، لیست بیمه، مفاصا حساب، حق بیمه قراردادهای پیمانکاری، از کار افتادگی، مرخصی استحقاقی، سختی کار و دیگر حوزه های بیمه تامین اجتماعی و قانون کار امکان دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی وجود دارد.

شرایط احراز صلاحیت شخص ارائه دهنده مشاوره بیمه تامین اجتماعی

در دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی از شخصی که ادعای تخصص در این حوزه را دارد می بایست نسبت به متخصص بودن شخص اطمینان حاصل کرد.

مشاور تامین اجتماعی می بایست دارای یکی از شرایط زیر باشد:

  • سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی
  • به عنوان وکیل در دعاوی علیه سازمان تامین اجتماعی در اداره کار، هیات حل اختلاف سازمان تامین اجتماعی حضور داشته باشد.

مشاوره حضوری بیمه تامین اجتماعی

در همه شهرهای ایران، از جمله تهران، مشهد، قم، تبریز، اصفهان، کرمانشاه و همه شهرهایی که سازمان تامین اجتماعی در آن شعبه دارد، امکان دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی به صورت حضوری از واحد مشاوره سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

اگرچه به این نکته توجه داشته باشید که کارکنان سازمان تامین اجتماعی ممکن است به دلیل تضاد منافع با شما، منفعت شما را در نظر نگیرند و یا دانش کافی در حوزه مدنظر شما نداشته باشند و به صورت اشتباه شما را راهنمایی کنند.

همچنین در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی از دفاتر خصوصی مشاوره بیمه تامین اجتماعی را دارید، نیز به این نکته توجه داشته باشید که بعضا افراد کلاهبردار در قالب مشاور بیمه تامین اجتماعی دم ورودی شعب تامین اجتماعی حضور دارند. در صورتی که می خواهید از این اشخاص مشاوره بیمه تامین اجتماعی دریافت کنید به صورت حضوری به دفتر ایشان مراجعه کنید. بعضا افراد کلاهبردار پیشنهاد خلاف قانون یا ادعای داشتن رابطه در سازمان می کنند و کارفرمایان و بیمه شدگان را فریب می دهند و آنها را دچار خسارت بیشتر می کنند.

مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی

دریافت مشاوره تامین اجتماعی از متخصص به صورت تلفنی بسیار سریع و فوری می باشد. یکی از خدماتی که بیدبرگ ارائه می کند،‌ مشاوره تلفنی توسط متخصص در حوزه تامین اجتماعی و قانون کار می باشد. بیدبرگ با سابقه ۹ ساله از سال ۱۳۹۳ با تمرکز بر مشاوره بیمه تامین اجتماعی و اداره کار،‌ به صورت تخصصی در حوزه مشاوره بیمه تامین اجتماعی فعالیت می کند.

روند دریافت مشاوره تلفنی تامین اجتماعی

برای دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی، ابتدا درخواست مشاوره تامین اجتماعی خود را به صورت آنلاین در سایت بیدبرگ ثبت کنید یا با تلفن پشتیبانی به شماره 02191023784 تماس بگیرید. سپس متخصص بیدبرگ با شماره تلفن شما تماس می گیرند و با حوصله کامل و به صورت دقیق نسبت به راهنمایی شما در زمینه تامین اجتماعی اقدام می کند.

بیدبرگ تضمین رضایت از مشاوره تلفنی هم ارائه می کند. به این صورت که اگر به هر دلیل از مشاوره تامین اجتماعی رضایت نداشتید،‌ کل مبلغ به شما بازگردانده می شود.

سوالات متداول

روند دریافت مشاوره تلفنی از بیدبرگ چگونه است؟

در صورتی که سوال از مشاوره تامین اجتماعی دارید، با ثبت درخواست مشاوره تلفنی خود در سایت بیدبرگ، مشاور متخصص بیدبرگ با موبایل شما تماس می گیرند و نسبت به پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی جامع بیمه تامین اجتماعی اقدام می کنند.

چگونه می‌توانم به یک مشاور بیمه تامین اجتماعی اعتماد کنم؟

شخصی که مشاوره بیمه تامین اجتماعی را ارائه می کند می بایست سابقه کار در حوزه تامین اجتماعی داشته باشد. توجه داشته باشید که در دام افرادی که ادعا می کنند، داخل سازمان رابطه دارند و مشکل شما را به صورت فراقانونی حل می کنند،‌ نیوفتید.

سوالات دیگر در مورد مشاوره بیمه تامین اجتماعی

چنانچه در رابطه با مشاوره بیمه تامین اجتماعی یا قوانین آن سوال دیگری دارید، می‌توانید با دریافت مشاوره تلفنی از متخصصین بیدبرگ اقدام کنید. متخصصین بیدبرگ با سال ها تجربه، مورد شما را با حوصله کامل به صورت دقیق بررسی می کنند و مواردی که در مورد مشاوره بیمه تامین اجتماعی ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند را به شما گوشزد می کنند و راهکارهای تخصصی ارائه می کنند.

نوشته شده توسط: واحد آموزش بیدبرگ

آخرین بروزرسانی: 03-01-1403