دانلود نرم افزار لیست بیمه - آپدیت 1403


جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی یا نرم افزار listdisk تا سال 1403، ورژن 5 می باشد. در این آموزش، نحوه دانلود نرم افزار ارسال لیست بیمه و نصب گام به گام نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی توضیح داده شده است.



متاسفانه امکان نصب آخرین ورژن نرم افزار تامین اجتماعی به تنهایی وجود ندارد. برای نصب آخرین ورژن نرم افزار لیست دیسک تامین اجتماعی، ابتدا باید ورژن 2.7 نرم افزار list disk دانلود و نصب شود. سپس در صورتی که فونت به درستی نمایش داده نمی شد، می بایست فونت نرم افزار فارسی شود. بعد از آن، فایل بروزرسانی نرم افزار لیست دیسک ورژن 5، دانلود و نصب شود.

لطفا تعجب نکنید! برعکس همه نرم افزارها که شما برای نصب، آخرین ورژن یک فایل را نصب می کنید، در نرم افزار سوپر پیشرفته تامین اجتماعی! ابتدا باید ورژن 2.7 را نصب کنید، سپس اقدام به دانلود نرم افزار لیست دیسک ورژن 5 کنید. بعد از آن، نرم افزار listdisk را از ورژن ۲.۷ به ورژن ۵ آپدیت کنید!


listdisk

نصب نرم افزار لیست بیمه

به طور کلی، برای نصب نرم افزار لیست بیمه، 3 گام زیر می بایست طی شود:

  1. ابتدا ورژن 2.7 نرم افزار لیست دیسک تامین اجتماعی نصب شود.
  2. فونت نرم افزار لیست دیسک تامین اجتماعی فارسی شود.
  3. ورژن نرم افزار لیست دیسک از ورژن 2.7 به ورژن 5 بروزرسانی شود.

در این آموزش، به صورت کامل و گام به گام کلیه مراحل نصب نرم افزار لیست بیمه آورده شده است. در صورتیکه که این مراحل را طی کنید، نرم افزار لیست بیمه برای شما نصب شده و امکان تنظیم لیست بیمه با نرم افزار listdisk برای شما فراهم می شود.

مرحله اول: نصب نسخه 2.7 نرم افزار لیست دیسک

توجه: در صورتی که قبلا بر روی کامپیوتر شما، نرم افزار لیست بیمه نصب شده بود است، حتما از آن کپی بگیرید. برای کپی، به مسیر C:\Program Files (x86)\Tamin بروید و فولدر DataBase را کپی کنید.

مرحله اول از نصب جدیدترین ورژن نرم افزار لیست بیمه در سال 1403 که نسخه 5 می باشد، نصب نسخه 2.7 می باشد. ابتدا فایل زیر که لینک مستقیم دانلود نرم افزار لیست بیمه می باشد را دانلود کنید:

پس از دانلود فایل بالا، مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد فولدر listdisk شوید.
  2. بر روی فایل 23736.rar کلیک کنید.
  3. وارد فولدر setup شوید.
  4. بر روی فایل Setup.exe کلیک کنید.
  5. برنامه نصب می شود.

به صفحه دسکتاپ خود بروید و مشاهده می کنید نرم افزار ListDisk.exe به دسکتاپ شما اضافه شده است.

مرحله دوم: تنظیم فونت فارسی

در صورت که بعد از باز کردن نرم افزار ListDisk.exe در دسکتاپ خود، فونت های نرم افزار به درستی نمایش داده میشد، یعنی فونت درست است و این مرحله را رد کنید.

در صورتی که فونت فارسی نبود، طبق آموزشی که در صفحه نرم افزار نمایان می شود، فونت ویندوز خود را فارسی کنید. توجه داشته باشید که روند تغییر زبان ویندوز برای ویندوز 10، ویندوز 11 و سایر ویندوزها هم به همین شکل می باشد.

مرحله سوم: آپدیت نرم افزار بیمه به نسخه ۵

ابتدا فایل زیر که مربوط به دانلود نرم افزار لیست دیسک ورژن 5 می باشد را دانلود کنید. این فایل حاوی آپدیت prjlist نرم افزار لیست بیمه می باشد. prjlist در واقع فایل آپدیت نرم افزار لیست بیمه می باشد.

در صورتی که مرورگر شما هنگام دانلود از شما تایید دانلود فایل بالا را خواست، بر روی دکمه keep کلیک کنید. پس از دانلود فایل بالا،‌ مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا فایل نرم افزار لیست بیمه را از دسکتاپ خود حذف کنید. برای این کار به دسکتاپ بروید و آیکون مربوط به نرم افزار لیست بیمه را پیدا کنید، بر روی آن راست کلیک کنید و آن را حذف کنید.
  2. بر روی فایل PrjList-v6.exe که اکنون دانلود کردید، راست کلیک کنید و گزینه copy را انتخاب کنید.
  3. به Drive C بروید.
  4. فولدر (Program Files (x86 را انتخاب کنید. در صورتی که این فولدر را نداشتید، فولدر Program Files را انتخاب کنید.
  5. فولدر Tamin را انتخاب کنید. (در صورتی که فولدر Tamin نبود، به فولدر Program Files که در مرحله قبل به آن اشاره شد بروید)
  6. وارد فولدر Tamin شوید.
  7. راست کلیک کنید و paste کنید.
  8. صفحه ای باز می شود که از شما تایید می خواهد. آن را تایید کنید. آپدیت نرم افزار لیست دیسک انجام می شود.
  9. بر روی فایلی که تازه در فولدر Tamin کپی کردید که نام آن PrjList-v6.exe می باشد راست کلیک کنید
listdisk

گزینه Send To را انتخاب کنید. در صورتی که این گزینه نبود ابتدا، گزینه Show more options را انتخاب کنید و سپس گزینه Send To را انتخاب کنید. سپس مراحل زیر را ادامه دهید:

  1. از منوی باز شده گزینه Desktop (create shortcut) را انتخاب کنید.
  2. به دسکتاپ خود بازگردید.
  3. بر روی فایل PrjList-v6.exe - Shortcut کلیک کنید. نرم افزار بروز شده لیست بیمه برای شما باز می گردد.
  4. در نرم افزار بیمه، بر روی گزینه «درباره...» کلیک کنید. صفحه ای مطابق شکل زیر ظاهر می شود که نسخه 5 نرم افزار لیست بیمه در آن نمایش داده می شود.

listdisk
نرم افزار لیست بیمه

تبریک می گوییم! آپدیت نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی انجام شد و آخرین ورژن نرم افزار بیمه تامین اجتماعی بر روی سیستم شما دانلود و نصب شد. اکنون می توانید نسبت به ارسال لیست بیمه و ثبت ترک کار در لیست بیمه اقدام کنید.

نحوه انتقال اطلاعات نرم افزار بیمه تامین اجتماعی

در صورتی که می خواهید اطلاعات نرم افزار بیمه تامین اجتماعی از یک سیستم به سیستم دیگری انجام شود، روش زیر را اجرا کنید:

  1. به C:\Program Files (x86)\Tamin\DataBase بروید. در صورتی که این مسیر وجود نداشت، C:\Program Files\Tamin\Database را چک کنید.
  2. از فایل  manufactory2.mdb کپی بگیرید.
  3. در سیستم جدید، نرم افزار listdisk را نصب و به ورژن ۵ بروزرسانی کنید.
  4. فایل manufactory2.mdb را در سیستم جدید، به مسیر C:\Program Files (x86)\Tamin\DataBase کپی کنید.

نحوه بک آپ گیری از اطلاعات نرم افزار بیمه تامین اجتماعی

در صورتی که می خواهید از اطلاعات نرم افزار listdisk بک آپ بگیرید:

  1. به C:\Program Files (x86)\Tamin\DataBase بروید. در صورتی که این مسیر وجود نداشت، C:\programFile\Tamin\Database را چک کنید.
  2. از فایل  manufactory2.mdb کپی بگیرید و در فولدر بک آپ paste کنید.

دانلود نرم افزار list disk برای اندروید

نرم افزار list disk ورژن اندروید ندارد، و می بایست با دانلود نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی برای ویندوز 7، ویندوز 10، ویندوز 11، ویندوز XP، ویندوز Vista اقدام نمود. اگرچه می توان از طریق سایت بیمه تامین اجتماعی نسبت به ارسال لیست بیمه به صورت اینترنت و بدون نیاز به نصب نرم افزار اقدام کرد.

در صورتی که می خواهید نسبت به دانلود نرم افزار لیست دیسک بیمه برای مک بوک اقدام کنید می بایست با virtualbox ویندوز را نصب، سپس اقدام به دانلود نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی برای ویندوز 10 و نصب آن طبق روشی که در این آموزش گفته شد، اقدام کنید.

سوالات دیگر در مورد دانلود نرم افزار لیست بیمه

چنانچه در رابطه با دانلود نرم افزار لیست بیمه یا قوانین آن سوال دیگری دارید، می‌توانید با دریافت مشاوره تلفنی از متخصصین بیدبرگ اقدام کنید. متخصصین بیدبرگ با سال ها تجربه، مورد شما را با حوصله کامل به صورت دقیق بررسی می کنند و مواردی که در مورد دانلود نرم افزار لیست بیمه ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند را به شما گوشزد می کنند و راهکارهای تخصصی ارائه می کنند.

نوشته شده توسط: واحد آموزش بیدبرگ

آخرین بروزرسانی: 29-12-1402