باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+3 امتیاز
6,950 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
ویرایش شده توسط
سلام.

من میخوام بیمه عمر بخرم. بیمه ایران معتبر می باشد و ماندگار هست. اما به شخص از شرکت های دولتی خوشم نمی یاد. خدماتشون خوب نیست. با آدم دعوا دارن. بین بیمه ایران و بیمه پاسارگاد که خصوصی است شک دارم. کدام یک را پیشنهاد میدهید ؟
3 پاسخ
+2 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام ، 

پیشنهاد می کنم مطالب زیر را بترتیب مطالعه فرمائید :

1 - قبل از خرید بیمه عمر چه باید کرد؟

2- اطلاعات دریافت بیمه عمر انفرادی بیمه پاسارگاد

3-اطلاعات در مورد بیمه عمر ایران (طرح مان)


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,770 امتیاز)
با سلام و احترام

ضمن عذر خواهي بابت برخورد نامناسب برخي همكاران در بيمه ايران و تبريك به شما بابت تصميم به تهيه بيمه نامه ارزشمند عمر و سرمايه گزاري بايد عرض كنم كه بيمه هاي عمر و سرمايه گزاري دو شركت سهامي بيمه ايران (مان) طرح مشترك بيمه ايران و ايران معين(مناطق آزاد) و شركت بيمه پاسارگاد دو تا از بهترين بيمه نامه هاي موجود در حال حاضر ميباشند و با اختلافات بسيار جزئي در راس قراردارند. انتخاب شركت بيمه بستگي به سليقه شخصي شما دارد. نفس عمل به خودي خود بسيار زيبا و آينده انديشانه هست. براي شما آرزوي موفقيت دارم.

پايدار باشيد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (780 امتیاز)
همکار گرامی اینکه می فرمایید بیمه مان و یا عمر پاسارگاد در راس قرار دارند اصلا صحت ندارد بیمه مان هنوز عمرش یک سال هم نشده و یک کپی برداری از سایر شرکت هاست  و شاید تا 5 سال آینده شرایطش به تکمیلی سایر شرکت ها نرسد..در ضمن بیمه ایران با توانگری مالی 50 درصد اصلا شرکت مناسبی به جهت سرمایه گذاری نیست.شرکت های خصوصی بسی فراتر از بیمه ایران قرار دارند و در میان سایر شرکت ها باید شرکتی که خدمات بهتری ارایه می دهد  و هم اینکه توانگری مالی بالایی دارد بهترین شرکت از این حیث می باشد که شرکت های مثل بیمه ملت، بیمه ما از لحاظ توانگری بالای 200 درصد هستند و از حیث خدمات بهتر بیمه ملت با توجه به داشتن کارت اعتباری  و سامانه جامع برای بیمه گذار شرکت خوبیست


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

توسط (6,770 امتیاز)
همكار گرامي اينكه يك معيار براي سنجش توانگري شركت ها انتخاب شده خيلي غير حرفه اي ميباشد.
مقايسه بيمه ايران با شركتي مثل آسيا, البرز, و .... شايد بد نباشد كه حتي آنها هم نبايد معيار مقايسه شان با بيمه ايران يكي باشد اما مقايسه بيمه ايران با خيلي از شركت هاي بيمه مثل مقايسه زير است:
در يك اتو مبيل لندكروز 9 سرنشين و در يك اتومبيل ژيان 3 سرنشين وجود دارد, قدرت كدام براي حمل سرنشينان بيشتر است؟؟؟؟ جواب: لندكروز     از ديد راهنمايي و رانندگي كدام خلاف قانون عمل كرده؟؟؟ پاسخ: لندكروز
مقايسه بيمه ايران با برخي شركت هاي بيمه در يك جدول و با يك معيار مثل مقايسه همان لند كروز(بيمه ايران) و ژيان (برخي بيمه هاي گوگولي)است.
در ضمن شما كه بيمه اي هستيد چرا؟ چرا با همين آمار اشتباه و مقايسه غلط هم كه شده توانگري بيمه ايران معين رو مد نظر قرار نميديد؟ اگر نظرتون مغرضانه نيست بايد بدونيد كه بيمه ايران و ايران معين يكي هستند:)

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط (780 امتیاز)

قطعا پاسارگاد بهتر از ایران است ولی اگر بخواهی بیمه نامه ای با خدمات بهتر و از شرکتی با توانگری مالی بالاتر خریداری بکنید بیمه ملت انتخاب بهتری می باشد شرکتی که دارای توانگری مالی بالای 200 درصد برای چندمین سال پیاپی(بهترین معیار انتخاب برااساس اطلاعیه بیمه مرکز) می باشد . شرکتی که دارای کارت اعتباری برای بیمه گذاران عمرهستش خدمتی که هیچکدام از این دو شرکت ندارند . شرکتی که دارای سامانه جامع بیمه گذار با امکانات بی نظیری همچون مشاهد تمامی صورتحساب ها،وشاهد تمامی سرمایه گذاری های انجام شده ،مشاهد کامل اطلاعات بیمه نامه،امکان درخواست هر گونه تغییرات در بیمه نامه توسط بیمه گذار،امکان درخواست وام در همین سامانه و پرینت اقساط وام در همین سامانه و....می باشد . شرکتی که میانگین سود پرداختیش با توجه به توانگری مالی بالا در طی 5 سال گذشته بالای 26 درصد می باشد .

مدریک ازغ نماینده  2168 صدور و 391 مرکز خسارت بیمه ملت


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,214 بازدید
سوال شده اردیبهشت 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط علی اوسط
+3 امتیاز
3 پاسخ 1,460 بازدید
سوال شده بهمن 23, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مصطفي
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,766 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 622 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,517 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,842 بازدید
سوال شده اردیبهشت 1, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
2 پاسخ 2,275 بازدید
+4 امتیاز
5 پاسخ 15,650 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 17,744 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
1 پاسخ 863 بازدید
+6 امتیاز
1 پاسخ 1,559 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,073 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 4,321 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...