باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
550 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام

پسرم در حال عبور از خیابان بوده و یه ماشیین بهش بر خورد میکنه و الان در حالت زندگی نباتی هست و رای دادگاه هم صادر شده به مقدار ۱.۵ میلیارد و پسر بنده ۵ سال پیش هم تصادف کرده بود و ضربه مغزی شده بود و پسرم اوایل تصادف قادر به ایستادن و تکلم نبود و در گزارش نهایی پزشکی قانونی نوشته بود هر دو پا فلج و قادر به تکلم نیست ولی بعد از یک سال کار درمانی و فیزیو تراپی کامل خوب شد حال به بیمه چگونه اثبات کنیم که پسرم پس از تصادف قبل کامل خوب شده بود؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام ..... ارائه پرونده پزشکی قبلی و مستندات پزشکی که گویای بهبودی فرزند شما پیش از  زمان وقوع حادثه دوم و گواهی پزشک معالج قبلی میتواند محکمه پسند باشد و نظر کارشناسان امر را جلب نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود برشما

آرزوی سلامتی و شفای آجل برای شما و پسرتون دارم

مطابق قواعد فقهی و اصولی  علماء در محل شک و تردید به اصل مراجعه میکنند و اصل بر صحت مجنی علیه در لحظه قبل از وقوع حادثه میباشد، مگر خلاف ان اثبات شود یا قراین و اوضاع و احوال صحنه حادثه خلاف ان را ثابت کند.

اثبات وظیفه کسی است که ادعایی میکند ، شرکت بیمه که ادعا کرده پسر شما در لحظه قبل از وقوع حادثه از برخی منافع اعضا بدن محروم بوده باید بطور مستدل و مستند این را اثبات کند .

پس شما وظیفه ای جهت اثبات حقانیت خود ندارید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
0 پاسخ 182 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...