باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,776 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
ممنون ازراهنمایی شما

ببخشید حالا که بعدچندماه از تشکیل پرونده برای دریافت خسارت درشرکت بیمه وارسال چندین موردنامه ازاجرای احکام به آن شرکت بیمه که شرکت بیمه باا ادعای تقلب راننده در صحنه تصادف(جایگزینی خودروبیمه دار) به فرض که بیمه ادعای خود را ثابت کند آیا رأی قبلی دادگاه باطل میشود؟! واگر رأی جدید صادر شود ویک سال از تصادف گذشته است تکلیف پرداخت خسارت چه میشود؟!

ببخشیداگر راهنمایمان کنید ممنونتان میشیم واقعاچون ما ازشهرستانهای سنندج هستیم توان مالی خوبی نداریم برای مراجعه به وکیل !!

ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (5,380 امتیاز)
دوست من سلام

پس از صدور رای قطعی هر یک از طرفین پرونده میتوانند به رای صادره اعتراض و مدارک خود را ارئه دهند شرکت بیمه هم میتواند به روند پرونده اعتراض نماید ولی اگر رای قطعی شود اعتراضی قابل قبول نیست و شرکت بیمه میبایست دیه محکوم شده را مطابق شرایط بیمه نامه به نرخ روز پرداخت نماید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام ...اول اینکه واحد اجرای احکام همانگونه که از نامش پیداست موظف است به طریق مقتضی محکوم را به اجرای رای صادره وادار نماید و هرگونه سهل انگاری آن باید به مراجع مافوق گزارش گردد. ضمناً طبق تبصره ماده 50 قانون شخص ثالث اعتراض ثالث شرکت بیمه و یا صندوق مانع از اجرای حکم نخواهد بود. هموطن عزیز با جدیت کامل، اجرای حکم را از واحد اجرا مطالبه کرده و تقاضای دستور توقیف اموال بیمه گر را مطرح نمائید. انشاا... کارساز باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
بله ممنون ومچکراز راهنمایی شما

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...