باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,025 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
با سلام

بنده سال ۹۶ تصادف کردم که منجر به قطع پای من شد و اون راننده مقصر کامل شناخته شد پرونده پس از اتمام دوره ی پزشکی قانونی حدود یک هفته پیش وارد دادگاه شد و تعیین شعبه شده . با توجه به اینکه این چند ماه تورم زیاد بوده و ارزش دیه سال ۹۷ بسیار کم شده و برای سال آینده صددرصد دیه افزایش چشمگیری خواهد داشت آیا راه قانونی وجود داره برای اینکه پرونده برای سال بعد حکمش صادر بشه و دیه  سال ۹۸ رو بگیرم ؟

 آیا در دادخواست مطالبه ضرر و زیان میتونم خسارت از کارافتادگی و معلول شدن تا آخر عمر رو محاسبه کنم و بگیرم ؟ همچنین  در مورد این یکسال و نیم که نتونستم هیچ کاری بکنم .

باتشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (9,140 امتیاز)
با سلام ، معمولا فقط دادگاه ها بعلت طول درمان افراد رای دیه را با تاخیر صادر می نمایند و یا اینکه فرد در مورد موارد درج شده در پزشکی قانونی اعتراض داشته باشد و یا اینکه فرد به مغایرت نوع جراحات وارده و موارد درج شده اعتراض نموده باشد و بعد رفع مورد اعتراض رای صادر و در صورت عدم اعتراض رای بعد از 20روز از تاریخ ابلاغ به قطعیت می رسد و در مورد از کار افتادگی در طول مدت درمان و از کارافتادی دائم باید در یک پرونده دیگر از مقصر حادثه شکایت نماید .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...