باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,574 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
سلام خسته نباشید

 بنده ب مدت ۱۲ سال در فروشگاهی مشغول ب کار هستم وبیمه هستم کار فرما ب من حقوق ماهیانه ۹۰۰ تومان میده الان حقوقی ک ب من میده قانونی هست یا ن .

و میتونم بابت حقوقی ک کم هست از کارفرما شکایت کنم بنده متاهل و دو فرزند هم دارم ک تحصیل میکنن.و ممنون میشم ک بفرمایی حقوق قانون کار الان در چ مقطعی هست ممنون.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (580 امتیاز)
می توانید شکایت کنید اما بهتر است موضوع را با خودکارفرما مطرح کنید و با گفت و گو و توافق کار را پیش ببرید و حدامکان به دنبال شکایت نروید. ممکن است شکایت باعث ایجاد کینه و کدورت میان شما و کارفرمایتان شود خصوصا وقتی شما 12سال برای او کار می کنید.اگر کارفرما زیر بار نرفت و لجبازی کرد برای ان که کمی او را بترسانید و به قول معروف حساب کار دستش بیاید شکایتی ازاوکنید ولی نگذارید کار به هایت حل اختلاف و غیره بکشد و باز هم سعی کنید او را قانع کنید حقق شما را بالا ببرد.در صورتی که باز هم کارفرما قانع نشد می توانید مراحل اداره کاررا دنبال کنید اما اگر قصد دارید دران جا بمانید و کار کنید چندان به شما توصیه نمی شود حتی در هیات حل اختلاف هم به شما می گویند که اگر توافقی با همدیگر دارید توافق کنید. حقوق ادره کار شامل حق مسکن،بن کارگری،حق اولاد، حق عائله مندی و حقوق پیرامون یک ملیون تومان برای هشت ساعت کاری و .. است که معمولا این حقوق بیشتر در کارخانجات و صنایع رعایت می شود و در مکان هایی مثل فروشگاه ، مغازه، کارواش،رستوران و .. چندان این حقوق رعایت نمی شود و اگر شما درفروشگاه دیگری مشغول کار شدید معلوم نیست بهتر از این جا باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...