باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,623 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (140 امتیاز)
ویرایش شده توسط
باسلام بنده و سرنشینم تصادفی داشتیم که راننده مقابل مقصر صد در صد شد و کیفر خواست صادرشد و امروز دادگاه بودیم که متوجه شدم سرنشین بنده وکیل گرفته و به رای پزشک قانونی اعتراض زده  میخواستم بپرسم:1چقدر پرونده زمان میبرد 2 ایا سرنشین موفق میشود3 اگر موفق نشد بازهم.میتواند اعتراض کند و چند بار میتواند4 از همه مهمتر بنده چگونه میتوانم جداگانه پیگری کنم و زودتربه حقم  برسم و منتظر رای سرنشین نشوم ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

باسلام و آرزوی سلامتی...... رسیدگی و صدور حکم پرونده های جرحی مربوط به حوادث رانندگی غالباً از یک رویه پیروی میکند مگر آنکه موضوع مبهمی در پرونده برای قاضی یا شرکت بیمه گر وجود داشته باشد یا مقصر حادثه قبول تقصیر نکند و .... لکن در مورد شما اگر موارد این چنینی نباشد ضرورتی به داشتن وکیل نیست و روال عادی پرونده طی شده و یک رای نهایی برای کلیه طرفین دعوی صادر خواهد شد. اما در پاسخ سوالات :

1- مدت زمان پرونده هم بستگی به محتویات و میزان جراحات مصدومان دارد.2- در اینجا نمیتوان در خصوص وارد بودن اعتراض سرنشین اظهارنظر کرد.3- اعتراض حق محفوظ هر شخصی است.4- امکان پیگیری و رسیدگی جداگانه وجود ندارد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود برشما

آرزوی سلامتی برای شما دارم

در ادامه فرمایشات همکارم عرض میکنم

شما  میتوانید قبل از صدور رای نهایی دادگاه ۵۰درصد از دیه خود را دریافت کنید .

این حق توسط قانون بیمه ثالث مصوب ۹۵ برای شما بوجود امده است ‌ که میتوانید به بیمه گر راننده مقصر حادثه مراجعه و با ارائه مدارک مورد نیاز بصورت علی الحساب ۵۰درصد دیه احتمالی حود را دریافت نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 11,114 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...