باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
963 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (170 امتیاز)
با سلام من به همراه خانواده بیمه عمر مان به مدت بیست و پنج سال و ضریب سالیانه افزایشی 10 درصد داشتم در سال دوم خواستم ضریب را به بالای بیست و پنج درصد افزایش دهم ، ولی پس از کش و قوس فراوان نماینده بیمه گفت تا بیست درصد مورد قبول است،و بالاتر نمیشه و یا باید بیمه نامه جدید بگیرم ناگفته نباشد من 39 ساله و خانمم 32 ساله است،  واقعا چنین چیزی امکان داره؟ راه حل بدهید ؟ متشکرم از جواب دهندگان و سایت خوب بید برگ
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام و آرزوی سلامتی..... 1- اگر منظور شما افزایش حق بیمه باشد : چنانچه تاریخ صدور بیمه نامه عمر شما پس از مردادماه سال 95(یعنی پس ابلاغیه کاهش درصد سودهای بیمه عمر توسط بیمه مرکزی باشد) شما در افزایش درصد سالانه و یا حتی میزان اصل حق بیمه محدودیتی ندارید. لکن قبل از این تاریخ با توجه به سیاستهای شرکت بیمه گر متفاوت خواهد بود.  

2- اما در خصوص افزایش درصد سرمایه عمر نیز هر شرکت بیمه ایی، سقفی را برای سنین مختلف با توجه به شرایط سلامتی هر فرد در نظر گرفته و حداکثر افزایش آن طبق آخرین بخشنامه ی بیمه مرکزی برای فوت عادی مبلغ سرمایه 2/500/000/000 ریال و باحتساب سرمایه فوت حادثه 5/000/000/000 ریال میباشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.
در تکمیل فرمایشات همکار گرامی خودم باید خدمت تون عرض کنم که سیاستهای شرکتهای بیمه در این موارد با یکدیگه فرق می کنه.
اول از همه اینکه بفرمایین که درصد افزایشی درخواستی تون مربوط به افزایش سالانه حق بیمه می باشد یا پوششهای آن؟
دوم از این،درصد افزایش هر یک از موارد ذکر شده در شرکت های بیمه شرایط خاص خود را دارد.
بطور مثال در شرکت بیمه سامان،از بابت افزایش حق بیمه در سالهای بعد،درصد خیلی کمی(نزدیک به صفر) پوششهای بیمه ای شان افزایش می یابد(یعنی با توجه به افزایش تورم و هزینه ها-که باید پوششها نیز حداقل 5% افزایش پیدا کنه)،این اتفاق نیمیفته!!
این سیاست کلی مدیران بیمه سامان هست.
در بیمه پاسارگاد،علیرغم امکان افزایش سالانه حق بیمه تا 25% و با توجه به اینکه شما فکر میکنی(هر چقدر پول بدی آش میخوری)،در بعضی مواقع اگر که حق بیمه زیادی پرداخت کنی،میزان اندوخته(ذخیره ریاضی) بیمه نامه کمتر از حد معمول میشه!!!
پس در نظر داشته باشین که بعضی از قوانین و نحوه اجرای آن مربوط به سیاستهای داخلی هر شرکت هست که مدیریت آن شرکت درباره نحوه اجرای آن تصمیم گیری می کنه.
اگه شما افزایش سالانه 25% هم داشته باشی،از نظر نماینده شما خیلی هم بهتر خواهد بود(چون کارمزد ایشان هم به همان میزان افزایش پیدا میکنه). ولی در این موارد خود شرکتهای بیمه با اعمال سیستهایی،این کار را مجاز نمیدانند و به نمایندگان خود اجازه چنین کاری را نمیدهند.
پس اگر ایشون به شما گفته که انجام نمیشه،قطع به یقین بدونین که نمیشه.
 اگر باز هم سوالی داشتین در خدمت تون هستم.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 7,545 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 256 بازدید
سوال شده اردیبهشت 26, 2016 در سایر توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 416 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 839 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 3,640 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 3,167 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...