باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,265 بازدید
در لیست بیمه توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام برای من از شرکتی که کار میکردم بیمه رد میشد و در لیست بیمه بودم حالا شرکت بیمه یازده ماه از شرکت حق بیمه طبق لیست ماههای قبل کم کرده ولی ادعا میکند که چون لیست تحویل نشده سابقه ما را درج نکرده پولشو میگیرن ولی سابقشو نمیدن این قانونی است؟ چطور میشه این سابقه را از بیمه گرفت چون با استناد به لیست ماههای قبل حق بیمه رو کسر کرده یا دریافت کرده
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,880 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ

پیشنهاد ما به همه کارگران عزیز این است که اول هرماه به سامانه مشاهده سوابق تامین اجتماعی (پایگاه اینترنتی) مراجعه و سوابق خود را مشاهده نمایند و در صورت مغایرت یا عدم پرداخت کارفرما و عدم ارسال لیست، از طریق ثبت دادخواست در اداره کار پیگیر اجرایی شدن ماده 148 قانون کار باشند.

بهتر است آگاه باشید کارفرما حتی اگر بخواهد و حسن نیت داشته باشد امکان ارسال لیست ایام گذشته و منقضی شده را ندارد چرا که ارسال لیست هرماه یک مهلت قانونی مقرری دارد و دلخواه نیست.

سپاس از همراهی شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (770 امتیاز)
با سلام

می توانید مستندات پرداخت حقوق و مزایا+ تهیه استشهاد محلی و.... تهیه و با تکمیل فرم های ادعای سابقه در شعبه تامین اجتماعی ذیربط امکان اثبات اشتغال بکار و نهایتاً عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما را فراهم نموده و الزام آن از سوی سازمان تامین اجتماعی به پرداخت پس از تایید در کمیته های ادعای سوابق وجود دارد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده مهر 20, 2018 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده مهر 22, 2018 توسط
برای پیگیری سوابق بیمه رد نشده از طرف کارفرما طی 30 سال سابقه کار چه باید کرد ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...