باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,327 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام

 بنده از ابتدای سال 67 تا پایان سال 96 در شرکتی کار می کردم. در اوایل سال 97 اخراج شدم بعد که جهت سوابق به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردم متوجه شدم که شرکت ذره ذره در حدود 17 سال سابقه بیمه مرا رد نکرده است. و بیشتر این کسریها به قبل از سال 1385 بر می گردد

دلیل عدم پیگیری من در این سالها هم این بود که درتمام این سالها هر بار جهت تمدید مهلت دفترچه بیمه به سازمان مراجعه کردم به سادگی دفترچه تمدید می شد و به همین خاطر من مطمئن بودم بیمه در حال واریز شدن است آن سالها هم نه فیش حقوقی وجود داشت و نه واریز به بانک. همکاران من هم اکثراً از شهرستانهای دور افتاده بودند لذا امکان جمع آوری استشهادیه برایم وجود ندارد.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

با توجه به اظهارات شما سوابق بیمه شما دارای خلاء بیمه ای است و در برخی سالها در ماههای خاصی سوابق منظور نشده است شما باید از شعبه ای محدوده کارگاه مورد نظر فرم ادعای سابقه را تحویل و تکمیل نمایید و مدارکی مانند قراردادکار - احکام پرسنلی و حقوقی - لیست حضور و غیاب - فیش حقوقی - استشهاد از همکاران - حکم ماموریت یا مرخصی و ... هر چیزی که می تواند در دوره خلا بیمه ای اشتغال شما را ثابت نماید همراه فرم تحویل شعبه دهید تا بررسی نماید همچنین چنانچه در این سالها بازرسی از کارگاهها توسط بازرسین کارگاهی سازمان انجام شده باشد خود ملاک اشتغال شما میباشد .

لازم بذکر است پس از طرح ادعا ، توسط بازرسین سازمان بازرسی تحقیقی از دفاتر و اسناد و مالی سازمان جهت بررسی صحت ادعا انجام میگردد و حتی سازمان اجازه بازرسی دفاتر قانونی ( حسابرسی دفاتر ) شرکت در سنوات گذشته را جهت بررسی صحت ادعا را دارد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 938 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...