باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,809 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
با سلام و عرض خسته نباشید...
اینجانب 4ماه اخیر زایمان کردم پزشک ماما و متخصص اصرار بر زایمان طبیعی داشتنید روند زایمان طولانی شد و بعد از تحمل 9 ساعت درد زایمان طبیعی، مرا به دلیل کوچک بودن لگن به اتاق عمل برده و با بیهوشی کامل سزارین کردن. و کوچک بودن لگن را در دقیقه 90 که جان خودم هم در خطر بود تشخیص دادند. و 7 ساعت قبل از بدنیا آمدن نوزاد به من هیچ دستگاهی که نشان دهنده ضربان قلب نوزاد باشد وصل نکرده بودن اما قبل از این ساعت، یعنی به مدت 5 ساعت قبلترش دستگاه نشان دهنده ضربان قلب نوزاد به من وصل بود. و باید یادآوری کنیم که روند زایمان من متاسفانه به نیمه شب افتاده بود که پیگیری ها کمتر شده بود. پس از تولد، نوزاد مرده به دنیا آمد. و او را به پزشکی قانونی تحویل دادیم . که معلوم شد یکسری نواقص مادرزادی مثل شکاف کام، کوچکی فک، پایین تر بودن گوش ها، سوراخ بودن دیافراگم، روی هم خوابیدن ریه ها دارد... در صورتی در تمامی آزمایشات و غربالگری و آنومالی گفته بودند که جنین کاملا سالم است...
حالا سوال من این است که دیه ای به ما تعلق میگیرد یا خیر؟
و سوال دیگر اینکه ما میتوانیم از سونوگرافیست شکایت کنیم که با اینکه جنین ناقص الخلقه بوده ولی او علارغم گرفتن هزینه های هنگفت نتوانسته است چنین چیزی را تشخیص دهد که نوزاد را زودتر سقط کرده و چنین لطمه های روحی و روانی به ما نرسد؟
سپاسگذارم
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,420 امتیاز)
با سلام چنانچه گزارش پزشکی قانونی مبنی بر ناقص بودن نوزاد موجو باشد لازم است ابتدا گزارش سونوگراف را بررسی نمایید که آخرین بار صحت سلامت نوزاد را در چه تاریخی اعلام نموده اند سپس با مراجعه به پزشکی قانونی اطمینان حاصل نماییید که تغییرات وراد که منجر به نقص جنین است از چه تاریخی قابل تشخیص است و آیا این موضوع پس از گزارش سونوگراف شکل گرفته یا خیر در صورت منفی بودن پاسخ  با طرح دادخواست علیه پزشک معالج و سونوگراف در مرجع قضایی موضوع را پیگیری نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (420 امتیاز)
با سلام واحترام:

شکاف لب یا کام ،سوراخ دیافراگم و کوچک بودن فک تحتانی جنین  توجیهی برای قصور نمی باشد تنگی لگن با شروع دردهای زایمانی مادر با معاینه واژینال متخصص زنان و کارشناس مامایی محرز است و باید در کمترین فرصت ختم بارداری با سزارین انجام می شده ،با شرح حالی که فرمودین احتمالا جنین شما بدلیل (دیسترس جنینی)در فرایند طولانی شدن زایمان طبیعی و عدم رسیدن اکسیژن وتصمیم دیر هنگام برای سزارین فوت شده اند که اگر اثبات شود دیه کامل تعلق میگیرد در صورت مداخله سایر عوامل زنتیکی یا ارثی و فیریولوژیک به تناسب دیه تعلق خواهد گرفت در صورت  نیاز به راهنمایی بیشتر و دقیقتر و مشاوره برای نحوه اقدام تخصصی تر در خدمتم.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 11,515 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8,490 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 516 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 804 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,831 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,367 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...