باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
13,596 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام

شوهر من برج پنج تصادف کرد و درشت نی پای راستش شکست عمل شد پیچوپلاکش کردن،کارشناس تصادف تصادفو پنجاه پنجاه اعلام کرد چندوقت پیش ازطریق دادگاه درخواست نصف دیروکردیم هفت میلیون گرفتیم ولی گفتن ممکنه قاضی بعدازحکم نهایی یکم بیشترببره دیرو،واینم بگم نامه پزشک قانونی گفته بود کوفتگی وکبودی ماهیچه وخوردشدگی درشت نی پای راست که بدون عیب درمان شده،چندروز پیش دادگاه پایانی بود،میخوام بدونم قاضی کی حکموصادرمیکنه؟

چقددیه بهش تعلق میگیره؟

بیمه چقدطول میکشه پولو بده؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (1,540 امتیاز)
خردشدگی مطلوب مطابق قانون مجازات اسلامی معادل 13.33 % می باشد .

معمولا قاضی تا یک هفته بعد از جلسه رسیدگی رای را انشا و ابلاغ می کند که از زمان ابلاغ تا 20 روز امکان تجدید نظرخواهی وجود دارد . اگر اعتراضی به رای نداشته باشید بعد از گذشت این مدت رای قطعی شده و  می توانید تمام مدارک را به طور کامل از دادگاه دریافت و به شرکت بیمه گر ارائه نمائید که بعد از تکمیل مدارک در واحد خسارت شرکت بیمه گر مطابق قانون مجازات سال 1395 موظف به پرداخت خسارت ظرف مدت 15 روز می باشند مگر در پرونده نقص وجود داشته باشد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,420 امتیاز)
با سلام خورد شدگی درشت نی پای راست به صورت مطلوب 13.33 درصد دیه کامل مرد مسلمان و به عبارتی در شرایط کنونی و امسال 279.000.000 ریال کوفتگی و کبودی ماهیچه نیز حداقل 0.15 یک درصد دیه کامل مرد مسلمان معادل 3.150.000 ریال و قاعدتا برای پین گذاری و نصب پیچ و پلاک معادل یک تا چهار درصد بسته به وسعت عمل جراحی ارش تعیین میگردد.

پس از ختم جلسات رسیدگی به پرونده های کیفری معمولا انشای ، تایپ ، ابلاغ و قطعیت رای دادگاه ( بر فرض عدم اعتراض طرفین به حکم قاضی ) و ارسال پرونده از دادگاه به دفتر اجرای احکام یک فرآیند سه ماهه است که در صورت تحویل مدارک به شرکت بیمه و بر فرض تکمیل تمام اوراق ف حداکثر 15 روز شرکت بیمه میبایست به تعهدات خود عمل نماید.

ضمنا مبلغ علی الحسابی که دریافت کردید به صورت درصد دیه از مجموع نهایی درصد دیات کسر میگردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 7,166 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,881 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,706 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...