باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,474 بازدید
در سختی کار و مشاغل سخت توسط (100 امتیاز)
با سلام بنده حدود 20 سال در یک شرکت مشغول کارم حدود 1 سال قبل درخواست سختی کار کردم و با تعیین کارشناس از سوی اداره کار استان و بازدید کارشناس مربوطه عناوین شغل اینجانب بعنوان شرایط  سخت از سوی کارشناس مربوطه تایید و به اداره کار استان اعلام و در کمیسیون مربوطه با اکثریت قاطع ارا تایید شده است و ابللاغ شده است بعنوان کارگاه گروه الف ( تا دو سال اعتبار دارد).

از آنجا که عنوان شغل بنده تایید شده است و پست اینجانب در بعضی موارد رییس است سازمان تامین اجتماعی قبول ندارد و می گوید عنوان پست با شغل باید یکی باشد.

با توجه به این امر که سختی کار بنده با عنوان شغل ( در فرم مربوطه) در زمانی که در پست رییس بودم  هم تایید شده است چکار باید انجام دهم تا مشکل تامین من حل گردد؟

ایا چنین قانونی وجود دارد اگر هست چرا در ابتدا اعلام نمی کنند بنده هزینه کارشناسی دادم و حتی نماینده تامین در جلسه استانی اداره کار هم تایید کرد چه باید انجام دهم؟ ایا موفق می شوم؟ با تشکر

البته طبق پی گیری از اوایل خرداد 95 این قانون یا ایین نامه اجرایی شد .
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (13,280 امتیاز)
اگرعنوان شغلی لیست بیمه باعنوان شغلی بررسی شده درکمیته سخت وزیان آورمغایرت داشته باشداین مشکل ناشی ازعدم دقت درتکمیل فرم بوده یااینکه تعمدا" عنوان ر ئیس مطرح نگردیده لذا درتامین اجتماعی کمیته برای این موضوع وجود داردکه اعلام نظرمی نمایند اگرنتیجه ای حاصل نگردیدازطریق دیوان عدالت اداری قابل پی گیری میباشد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 3,790 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 979 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 533 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 6,301 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 2,797 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...