باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
8,175 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با عرض سلام من 32 سن دارم و 5 سابقه بیمه اجباری تامین اجتماعی. از این ماه تصمیم گرفتم از بیمه زنان خانه دار استفاده کنم چون جایی شاغل نیستم.و فقط برای بازنشستگی میخوام. به نظر شما این کار بهتره یا خرید بیمه عمر. من همسر و یک پسر 1 ساله دارم
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,660 امتیاز)
با سلام بیمه عمر بحثی جدا دارد ولی شما دارای ۵سال سابقه هستید وبه خاطر اینکه بتوانید از مزایای بازنشستگی در آینده استفاده کنید پس بهتره از بیمه زنان خانه دار استفاده کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده مهر 4, 2017 در بازنشستگی و مستمری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن مهر 5, 2017 توسط
آیا برای بازنشستگی با 20 سابقه بیمه و 42 سال سن باید همه 20سابقه بیمه اجباری باشد ؟
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
خواهر گرامی سلام،وقت بخیر.

برای دریافت حقوق از تامین اجتماعی،باید حداقل ۲۰ سال سابقه و ۵۰ سال سن داشته باشید و اگر ۱۰ سال سابقه داشته باشین،حقوق کامل دریافت نمیکنین.

ضمنا سوابق تامین اجتماعی قابلیت بازخریدی نداره،به این معنی که شما نمیتونی این ۵سال سابقه رو به تامین اجتماعی پس بدی و پولش رو بگیری،در حالی که در بیمه های عمر بین سال پنجم تا هفتم،سود بیمه نامه تون از حق بیمه پرداختی تون بیشتر میشه و بیمه نامه تون از این سال به بعد کاملا رایگان میشه!!! و ما اصطلاحا میگیم که از اینجا به بعد بیمه نامه تون مجانیه.

حق بیمه زنان خانه دار در حال حاضر از ماهانه۱۲۰ هزار تومان شروع میشه.

در بیمه های تامین اجتماعی،حق بیمه رو سازمان تامین اجتماعی به شما اعلام میکنه،ولی در بیمه های عمر حق بیمه رو خود شما و بر اساس درآمدت تعیین میکنی و کم و زیاد کردنش هم دست خود شماست.

و نیز از محل اندوخته(سود) بیمه نامه تون تا میزان ۹۰٪ وام با فقط کارمزد ۴٪،بدون نیاز به ضامن و بازپرداخت ۳ ساله میتونین دریافت کنین!!

برای دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره حرفه ای و رایگان و ثبت نام بیمه موردنظرتون لطفا فرم پرسش نامه رو پر کنین تا با شما تماس حاصل بشه.

موفق و پیروز باشین.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,610 امتیاز)
درود و وقت بخیر.

با توجه به پرداخت 5 سال حق بیمه اجباری و هدر نرفتن هزینه ای که در این مدت داشتید بهتر است در صورت داشتن توان مالی بیمه اجباری خود را به صورت خویش فرما ادامه دهید و بیمه عمری هم در کنار آن انتخاب کنید.

اگر برایتان امکان دارد بیمه عمری که مطابق با خواسته خودتان باشد را آغاز نمایید. بیمه زنان خانه دار شرکت های خصوصی همان بیمه عمر انفرادی اشخاص است که دارای پوشش بیمه ای و همینطور بازنشستگیست که میتوانید بنا به میزان توانایی مالی حق بیمه آنرا پرداخت نمایید. و بنا به نیاز خود سال بازنشستگی را بدون شرط سنی عملی نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,266 بازدید
سوال شده اردیبهشت 5, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط بدون نام
0 امتیاز
2 پاسخ 976 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 16,581 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,313 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,550 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,906 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...