باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+3 امتیاز
13,324 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام وقت بخیر
خانمی هستم 30سال دارم,  همسرم بیمه تامین اجتماعی هستش و منم دفترچه بیمه دارم و پزشک خانواده هم دارم ولی خیلی نگران آینده م هستم و دوست دارم در آینده خودمم منبع درامد داشته باشم,  اینطور که من متوجه شدم تمام بیمه ها بیمه عمر رو جدا دارند و بیمه خانم های خانه دار رو هم دارند,  اینم خدمتت مشاورین عزیز عرض کنم من بیمه تکمیلی درمان ندارم,  لطفا با توجه به شرایطم چه بیمه ای رو بهم معرفی میکنید عمر یا خانم های خانه دار ؟؟؟ و کدام بیمه ؟؟؟ پاسارگاد,  پارسیان,  البرز,  سامان و....
2 پاسخ
+2 امتیاز
توسط (8,130 امتیاز)
سلام دوست عزیز
توضیحات زیر میتونه به شما کمک خوبی کنه
 باتوجه به توضیحات خودتون  که بیمه تکمیلی ندارید  بیمه عمر پاسارگاد پوشش تکمیلی هم دارد.
طرح بیمه عمر زنان خانه دار رو در زیر برای شما قرار دادم.

چرا زنان خانه دار به این بیمه نیاز دارند؟
طرح بیمه آتیه زنان خانه دار پاسخی است به نیاز واقعی زنان برای برخورداری از تامین مالی و دریافت مستمری در دوران بازنشستگی ...

یکی از مهمترین دغدغه های زنان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تامین نیازهای مادی آنان در آینده می باشد. شرکت های بیمه همواره در تلاش بودند تا با طراحی بیمه نامه ای به عنوان بیمه مستمری زنان خانه دار نیازهای این قشر از اجتماع را پوشش داده و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد نمایند.

از گذشته تا به امروز مادران و زنان خانه دار، جزو آسیب پذیر ترین قشر جامعه بوده اند، با توجه به تورم و شرایط موجود، بانوان خانه دار باید به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای خود باشند. این در صورتی است که خانه داری در سایر کشورها به عنوان یک شغل محسوب شده و دارای حقوق، بیمه و مزایا می باشد.

دختران امروز و مادران فردا باید به آتیه خود اهمیت ویژه ای بدهند. با نگاهی اجمالی به وضعیت جامعه و بررسی نیاز این قشر می توان دریافت ایجاد یک پس انداز برای آینده این عزیران یک امر مهم و حیاتی خواهد بود.
در میان انواع مختلف حساب و پس اندازها، بیمه آتیه زنان خانه دار دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز را نیز دارد، که این سرمایه و پس انداز می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، بازنشستگی، مستمری و ... مورد استفاده قرار گیرد.
بیمه آتیه زنان خانه دار چیست؟
بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار یکی از پرطرفدار ترین بیمه های در میان خانم های خانه دار می باشد. در این بیمه نامه که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در ایران و اکثر کشورها به خود جلب می نماید.
در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش این بیمه نامه را نیز خواهند داشت..
زنان خانه دار می توانند از مبالغی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنند را به این بیمه نامه اختصاص دهند و اطمینان داشته باشند که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای آنها سرمایه گذاری می شود.
مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو ، ازکار افتادگی حادثه و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد، بیمه پاسارگاد حامی این عزیزان خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.
بیمه پاسارگاد حق بيمه‌های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمينی در اندوخته‌های شما انباشته می نمايد. اين اندوخته، طي سالهای بعد با افزوده شدن حق بيمه‌ها و سود آنها، افزايش يافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نيازهای احتمالی و برنامه‌های آينده شما خواهد بود.
این طرح بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

با سلام

دوست عزیز بیمه های عمر و یا زنان خانه دار از یک گروه هستن و تفاوتی با هم ندارن. در گذشته بخشی از پوشش های عمر مخصوص افراد با بعضی مشاغل خاص بود اما در حال حاضر همه ی پوشش ها به همه ی اقشار تعلق میگیره.

شما میتونین بیمه عمر با تمام پوشش های درمانی رو دریافت کنین به خصوص پوشش امراض خاص و از کارافتادگی.

برای انتخاب شرکت بیمه ای میشه گفت تمامی شرکت ها تقریبا در پوشش ها یکسان هستن و سود تضمینی هم یکی هست اما در برخی جزییات پوشش های درمانی،سود پیش بینی شده و به طبع حق بیمه پرداختی تفاوت وجود داره.

بهتره که اول انتظار خودتون رو از شرکت بیمه ای مشخص کنین و با توجه به میزان توانایی مالی خودتون شرکت رو انتخاب کنین.

با تشکر از شما و تبریک به این انتخاب هوشمندانه


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,368 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 5,624 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 6,173 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 7,970 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,015 بازدید
سوال شده خرداد 22, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,561 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,986 بازدید
سوال شده اردیبهشت 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط کاظمی
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,432 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,379 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,132 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,984 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,489 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 529 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,692 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 990 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,049 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,772 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...