باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,676 بازدید
در لیست بیمه توسط (100 امتیاز)
سلام

در شركت پيمانكاري اگر عنوان شغلي را با حقوق دستمزد مغايرت داشته باشد مشكلي در اينده به وجود مي ايد به طور مثال عنوان شغل راننده باشد ولي حداقل حقوق را در ليست بيمه منظور كنيم يا عنوان حسابدار بزنيم ولي حقوق را حداقل حقوق و دستمزد وارد كنيم ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام

از نظر مستمری احتمالا بیمه شده دچار مشکل می گردد . ضمنا اگر بخواهد می تواند بعدا در این زمینه شکایت کند . کلا کار درست و قانونی نیست که البته به کرات اتفاق می افتد .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
با سلام
در داخل سایت در قسمت آموزش تهیه لیست بیمه ذکر شده که عنوان شغلی با دستمزد بایستی همخوانی داشته باشه در غیر اینصورت جریمه در پی خواهد داشت و دچار مشکل می شوید.
اگر به کرات این اتفاق می افتد پس آیا می توان گفت مشکلی از طرف تامین اجتماعی به وجود نمیاد؟ یعنی تو لیست عنوان شغلی رو غیر از عنوان تائید شده توسط بازرس زده بشه.
باتشکر
0 امتیاز
توسط (15,520 امتیاز)
با سلام قید شغل اصلی در لیست بیمه جزء حقوق اصلی کارگر میباشد بعضی از مشاغل ممکن است از مشاغل سخت وزیان اور باشد وای کارفرما کارگر ساده قید میکند وکارگر به جساب اینکه سغل وی سخت وزیان اورست بعداز مدتی برای اینکار تقاصا میکند متوجه این اختلاف میشود ویا مشکلهایی از این دست وممکن است دجار حادته شود باز دچار مشکل میشود ویا اینکه ممکن است بخواست درجایی دیگر استخدام شود آن شغلی که به خیال خود تخصص دیده لحاظ نشده ..ایمانی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 16,461 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,005 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,230 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,777 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,219 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...