باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
2,181 بازدید
در سوابق بیمه توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
به مدت 3 سال پشت سر هم از آموزش و پرورش مرخصی بدون حقوق گرفته و در شرکتی مشغول بکار شدم که بیمه تامین اجتماعی بودم و حق بیمه سه سال کامل پرداخت شده می خواستم ببینم این مدت سه سال را چطور می توانم به سابقه خدمتی در آموزش و پرورش اضافه کنم با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,700 امتیاز)
با سلام اگر در این مدت در آموزش وپرورش حق بیمه شما واریز نشده یعنی این سه سال مرخصی بدون حق بیمه بودید با مراجعه به کارگزینی محل خدمت وگرفتن نامه برای انتقال سوابق اقدام نمایید درغیر اینصورت اگر در آموزش وپرورش برای این سه سال حق بیمه شما واریز شده نمیتوانید چنین اقدامی نمایید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)

با سلام

1. اگر صندوق بیمه ای شما در مدت اشتغال در سازمان آموزش و پرورش،تامین اجتماعی باشد، که مشکلی ندارید و این سوابق به محل کار شما اعلام می شود.

2. اگر مدت اشتغال شما در این مدت سه سال دولتی باشد، به راحتی و با درخواست متقاضی و موافقت اداره کارگزینی سازمان آموزش و پرورش، سوابق و کسورات بیمه ای دریافتی منهای حق درمان منتقل خواهد شد.

3. اگر مدت اشتغال شما در این مدت سه سال، غیردولتی و مشمول قانون کار بوده باشد با درخواست متقاضی و با داشتن بیست سال سابقه مشمول صندوق کشوری، و یا با درخواست متقاضی و موافقت کتبی صندوق بازنشستگی خدمات کشوری ، سوابق و کسورات بیمه ای دریافتی منهای حق درمان منتقل خواهد شد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...