باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
610 بازدید
در سایر توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
من یک آشپزخانه طبخ غذا(کترینگ)دارم.چندی پیش یکی ازپرسنل آشپزخانه ام بدون هماهنگی واطلاع تصمیم به تمیزکاری قسمتی غیرضروری ازآشپزخانه آنهم درارتفاع می گیرد که متاسفانه ازنردبان سقوط نموده و ازمحل ران دچارشکستگی می شودکه بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شده وبرای ایشان پلاتین کارمی گذارندوایشان پس ازیکماه استراحت درمنزل دچارآمبولی شده وفوت می نمایند. اکنون خانواده متوفی ازبنده شکایت نموده اندوتقاضای دریافت دیه دارند. حال شرکت بیمه که ازآن بیمه مسئولیت باپوششهای تامین اجتماعی-بدون رای دادگاه وفعالیتهای غیرمرتبط کارکنان راباچندین فقره فوت ونقص عضووهزینه های پزشکی خریداری نموده ام به بنده پیشنهاداستفاده ازیک وکیل کارکشته ومجرب درجلسات دادگاه راداده اندباتوجه به توضیحات بالاوبهره مندی ازپوششهای کامل بیمه ای چه نیازی به اخذوکیل وهزینه های مرتبط باآن می باشدونقش شرکت بیمه دراین میان چیست؟آیاممکن است مرابه پرداخت خسارتهایی محکوم نمایندکه بیمه ازپرداخت آن سربازبزندلطفامرا
راهنمائی نمائید؟اعتمادم رابه صنعت بیمه ازدست داده ام. عده ای می گویندکه بیمه می خواهدبا هزینه مجددبنده ازتخفیف حکم احتمالی صادره درپرداخت دیه استفاده نمایدواحتمالابنده برای گرفتن دیه باشرکت بیمه به مشکل خواهم خورد. استفاده از وکیل چه نفعی برای بنده دارد. لطفاصادقانه وبدور ازتبلیغات سوء وتخریب رقبامرا راهنمایی نمائید.           باسپاس
3 پاسخ
+2 امتیاز
توسط (4,460 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام

درصورتی که پرسنل یاد شده شما در مورد خسارت اهمال مرتکب شده حتما نسبت به دفاع از خود در کارشناسی اداره کار اهتمام بورزید .

درصورت اعلام خسارت و تشکیل پرونده در اداره خسارت شرکت مذکور تنها نکته ای که بسیار باید دقت کنید نحوه اظهارات وبرگه های است که تحویل و امضاء مینماید . بسیاری از خسارتهای غیر قابل پرداخت اعلام شده از سوی شرکتهای بیمه بدلیل اظهارات خلاف واقع ،یا کتمان حقیقت به نفع خانواده متوفی میباشد که باعث دردسرهای بسیاری برای بیمه گذار و زیاندیده میشود .

درصورتی که به این موارد دقت کافی داشته باشید و اقدامات قانونی انجام دهید مطمئن باشید شرکت بیمه خسارت را بطور کامل پرداخت خواهد نمود .

بهرصورت ،درصورتی که با مشکل برخورد نمودید با ما درتماس باشید .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ، از این که این اتفاق برای شما افتاده است متاسفم و متاثر شدم ،

در موارد پرونده های خسارتی اظهار نظر بدون مطالعه دقیق پرونده کمی سخت است، ولی بعنوان راه کار کلی مطالب زیر را مطالعه فرمائید.

 در بیمه های مسئولیت ، شما مسئولیت خود را در برابر کارکنان بیمه می کنید ، و طبق قانون باید ابتدا امر اثبات گردد که شما چقدر در ایجاد این حادثه نقش داشته اید و بمیزان درصد تقصیر دادگاه رای صادر کرده و شرکت بیمه به قائم مقامی از شما خسارت را پرداخت خواهد نمود ، در این مورد ابتدا خاص شما ابتدا باید در دادگاه حاضر شده و ثابت شود آیا شما اصلا مقصر ایجاد حادثه بوده اید یا خیر و در صورت اینکه دادگاه رای به مقصر بودن شما و جبران دیه از طرف شما برآمد ، آنگاه از بیمه مسئولیت خود استفاده نموده و شرکت بیمه خسارت دیه را پرداخت خواهد نمود ، فقط در زمان تشکیل پرونده در دادگاه بیمه مسئولیت خود را در دادخواست و کپی آن را در پرونده درج نمائید تا دادگاه از این امر مطلع گردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (109,850 امتیاز)
دوست عزیز من به شما پیشنهاد می کنم کلا تو کار حقوقی وکیل داشته باشید. این اشتباه رو من و خیلی ها انجام دادن و الان پشیمون هستن.

من یه سوال دارم. شما که آشپز هستید، آیا فکر می کنید من الان بخوام برای 100 نفر آشپزی کنم می تونم خودم آشپزی کنم؟ من می تونم املت برای خودم درست کنم، ولی وقتی کار سنگین میشه دیگه کار من نیست... کار حقوقی هم کار من و شما نیست. حتمن به همراه یه کارشناس حقوقی با شرکت بیمه صحبت کنید

آقای امانی که در مرجع سوالات بیمه فعال هستند رو متخصص دیدم و ایشون رو برای کار حقوقی بیمه پیشنهاد می کنم:

https://www.bidbarg.com/bimeh/user/mohammad+amani

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 832 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 734 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,244 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 808 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 529 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 553 بازدید
سوال شده خرداد 9, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,821 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 710 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 78,615 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 791 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 587 بازدید
سوال شده شهریور 2, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط عسگری
+3 امتیاز
1 پاسخ 599 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 8,141 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...