باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,498 بازدید
در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام.کارگری بعدازحکم قطعی هیات تشخیص اداره کارازکارفرمای خودطبق قانون حق وحقوق ومطالباتش رومیگیره ودردفترخانه اسنادرسمی به کارفرمارضایت میده.منتهاکارفرمابه زوروباتهدیدپرداخت حق و حقوق کارگررومنوط به رضایت بیمه تامین اجتماعی دردفترخانه اسنادرسمی میکنه که ازبابت بیمه نیزبه کارگرپرداخت وتسویه کردم ورضایت کارگررواخذمیکنه ایا طبق قانون اداره کاروسازمان تامین اجتماعی کارگرمیتونه به بیمه خودش بازوروتهدیدکارفرمارضایت بده وایااینکه دردفترخانه اسنادرسمی میشه به بیمه تامین اجتماعی رضایت دادویارضایت شامل بیمه نمیشه؟
2 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (330,690 امتیاز)

سلام پرداختی حق بیمه و جریمه بیمه به کارگر نمی باشد و مبلغ تعیین شده باید به حساب تامین اجتماعی واریز شود و با رضایت شما نیز این واریز حذف یا کم نمی شود 

ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی

کارفرما مکلف است حق بیمه مربوط به هر ماه‌را حداکثر تا آخرین روز ماه بعد به سازمان بپردازد. همچنین‌صورت مزد یا حقوق بیمه‌ شدگان را به ترتیبی که در آئین‌نامه طرز تنظیم و ارسال صورت مزد که به تصویب شورای عالی سازمان‌خواهد رسید به سازمان تسلیم نماید. سازمان حداکثر ظرف شش‌ماه از تاریخ دریافت صورت مزد اسناد و مدارک کارفرما را موردرسیدگی قرار داده و در صورت مشاهده نقص یا اختلاف یا مغایرت‌به شرح ماده ۱۰۰ این قانون اقدام و مابه‌التفاوت را وصول‌می‌نماید. هر گاه کارفرما از ارائه اسناد و مدارک امتناع کندسازمان مابه‌التفاوت حق بیمه را راساً تعیین و مطالبه و وصول خواهد کرد.

اطلاعات تکمیلی در :

همه چیز در مورد قانون تامین اجتماعی 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (4,300 امتیاز)
اگر اداره کار رای بر اشتغال کارگر داده وحق وحقوق کارگر از کارفرما استرداد شده خودش مدرکی مبنی بر اشتغال کارگر بوده وبا ادعای کارگر درنزد تامین اجتماعی سابقه اشتغال بیمه شده ایجاد شده ممبلغ بیمه متعلقه با جریمه از کارفرما وصول خواهد شد وتعهد محضری کارگر بلااثرمی باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 983 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,137 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 812 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 372 بازدید
سوال شده فروردین 24, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 3,016 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,169 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 837 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 640 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...