باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
427 بازدید
در پرداخت حق بیمه توسط
سلام.بنده طی دوسال کاری درسالهای۸۶تا۸۷ درشرکت تحقیق وگسترش صنایع معدنی پارس کانی مشغول به کار بودم.نظربه اینکه این شرکت در طول این مدت درهرماه فقط۱۰ روزبیمه واریز کرده و کمترین دستمزد رابه بیمه ارسال کرده است.نظربه اینکه بنده ازکارافتادگی داعم شده ام.وباتوجه به اینکه مستمری دریافتیم ،معدل۷۰۰روزپایانی واریزی بیمه میباشد.حال علاوه بر لیست پرداختی موجود در بیمه که ناقص میباشد.فقط کپی یک برگ چک متعلق به حقوق بهمن۱۳۸۷ به مبلغ۱۳میلیون ریال دردست دارم.حال باوجود لیست موجود در بیمه وچک مذکور وامضای حدو۵۰نفرازکارگران درجهت صدق گفتار.د درجهت احقاق حق راهنمایی فرمایید.باتشکر. حسن سردارآبادی
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

1-برای محاسبه مستمری ازکارافتادگی میانگین 2 سال آخر پرداخت حق بیمه حساب می گردد نه 2 سال اخر کاری !

2-بهتر است به اداره کار مربوطه شکایت کنید .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
با سلام
و در تکمیل نظر کارشناس محترم، دستمزد ملاک محاسبه مستمری از کارافتادگی؛ جمع کل مزد یا حقوق مشمول حق بیمه  شما، ظرف  هفتصد و بیست روز قبل از تاریخ وقوع حادثه ناشی از کار و یا تاریخ تحقق از کارافتادگی؛ تقسیم بر روزهای کارکرد، ضرب در ۳۰ می باشد. بدین ترتیب گمان نمی رود در مبلغ مستمری تاثیرگذار باشد.
شرکت تحقیق وگسترش صنایع معدنی پارس کانی از شرکت های تحقیق و اکتشاف شرکت نفت است که در مناطق نفت خیز فعالیت دارد و یافتن آن از طریق شرکت نفت میسر است.  
شما نمی توانید برای کسر کارکرد ناقص در ماه های اشتغال ادعا کنید، اما می توانید در خصوص حقوق و مزایای پایمال شده در اداره کار حوزه فعالیت آن زمان شرکت مذکور اقامه دعوا نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,006 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,876 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 946 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,114 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 6,461 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 918 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 551 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...