باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+18 امتیاز
35,093 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
گذاشتن دوباره کلمه کلیدی توسط
سلام

من ماهیانه ۱۰۰هزار تومن پس انداز کنم در بانک بهتره یا بیمه عمر????!!!!!

من خودم بیمه ای هستم ولی مطمن نیستم کدام طرح مناسبتره برای مشتری

این رو بگم من جوونم و اصلا پوششهای بیمه ای برام مهم نیستند

در شرایط یکسان مقایسه علمی کنید اساتید و جواب بنده رو بدید.

مدیر سایت اورژانس بیمه

سعید نوروزی
توسط (100 امتیاز)
آیا میشود پرونده بیمه عمر آسیا را به شهر جدید محل سکونت جهت راحتی دریافت وام و ... انتقال داد,مثال از اصفهان به رشت
توسط (15,090 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.
برای اینکه سوال شما به صورت جداگانه توسط مشاور بررسی و پاسخ داده شود لطفا بر روی گزینه "طرح سوال" در بالای صفحه کلیک کنید تا در صفحه جدید سوال خود را مطرح کنید؛ یا اینکه بر روی گزینه "پرسیدن سوال مرتبط" در پایین پاسخ مربوطه کلیک کنید و سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید.
طرح رایگان سوال

همچنین، برای دریافت سریع پاسخ پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید
دریافت مشاوره تلفنی تخصصی
 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
26 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,780 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ
اگر چه به ظاهر در کوتاه مدت سرمایه گذاری در بانک، بورس و ... می تواند همراه با سود بالاتری نسبت به بیمه عمر و سرمایه گذاری باشد، ولی پوشش بیمه ای در بیمه عمر مزیت آن می باشد. بدین ترتیب که در صورت بروز حوادث، بیماری و یا از کار افتادگی، این بیمه عمر می باشد که به کمک شما می آید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+6 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط

با سلام ،

شخصا با اینطور قیاس کردن موافق نیستم ، و طبق یک اصل مهم باید هرشخصی یک بیمه عمر خوب ، یک پس انداز خوب ، یک حساب بانکی خوب ، یک ماشین و یک منزل خوب داشته باشد ولی برای روشن شدن موضوع توجه شما را به مطالب زیر جلب می کنم .

* نکته : بیمه عمر و پوشش هایش بسیار مهم هستند و صرفا به دید یک سرمایه گذاری به آن نباید فکر کرد ( امروز جوانیم و سلامت ، فردا با گذر سن باز همین توانایی ها و سلامت را خواهیم داشت؟؟؟!!! آیا کسی می تواند این تضمبن را به ما بدهد ؟؟!!)  

 نکته مهم : بیمه عمر و سرمایه گذاری یا سپرده گذاری در بانک ؟
تفاوت این سرمایه گذاری با سپرده گذاری در بانک در دو جنبه مهم قابل اشاره است اول اینکه سپرده گذاری در بانک نیاز به سرمایه قابل توجه و کلان در ابتدای سرمایه گذاری دارد . در صورتیکه این سرمایه ، در بیمه های عمر و سرمایه گذاری با جمع آوری پس انداز های کوچک شکل میگیرد و سود تضمینی و بهره مرکب هم به آن تعلق میگیرد و دوم اینکه پس از پرداخت اولین قسط ، بیمه شده تحت پوشش های بیمه ای قرار میگیرد .

مرور کلی بر مزایای بیمه های عمر و اندوخته ساز
دریافت سود تضمینی
حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای پنج سال اول این بیمه نامه %16 بوده و برای 2 سال بعد از آن %13 در هر سال و مازاد بر آن 10%  می باشد ( این در حالی است که تجربه در 2 دهه اخیر ثابت کرده است هرسال تغییرات قابل ملاحظه ایی در سود های بانکی داشته ایم ).

دریافت سود مشارکت در منافع :

یکی دیگر از امتیازات بیمه عمر ، این است که شما در سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط شرکت از محل حق بیمه های عمر شما سهیم هستید، در حالیکه در بانک به این صورت نیست و بانک نمی تواند شما را در سرمایه گذاریهای خودش  سهیم کرده و درصد بالاتر از قرارداد توافق شده به شما پرداخت نماید.
دریافت وام
یکی از مزایای این بیمه نامه در یافت وام بدون هیچگونه تشریفات اداری می باشد. از پایان سال دوم می توانید تا %90 از مبلغ ارزش صندوق بیمه نامه فرزند خود را وام دریافت نمائید.
دریافت سود خالص
سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد و تمامی آن متعلق به شما می باشد.
سرمایه بدون باز پرداخت
سرمایه این بیمه نامه تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد، بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری می باشد و برای موارد مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری ...
با توجه به سود تضمینی، مدت قرارداد، پوشش های بیمه ای و شرایط خاص بیمه عمر، سرمایه گذاری در شرکت های بیمه از پائین ترین ریسک برخوردار می باشد.
شما با پرداخت مبالغ و پس اندازهای کوچک در انتهای قرارداد از صندوق و سرمایه ای بزرگ و قابل توجه برخوردار می شوید.
در تمام سالهای بیمه از پوشش بیمه ای و چتر حمایت شرکت بیمه برخوردار بوده اید.

بیمه های عمر و ذخایر انباشته آن به عنوان یک عامل می تواند در ارتقای سطح تولید ملی نقشی سازنده ایفا نماید و این افزایش سطح تولید پرداخت سرمایه ها و غرامت های کلیه رشته های اشخاص در تسریع گردش چرخ های اقتصادی کشور موثر خواهد بود. 
امیدواریم فرهنگ خرید و آشنایی با بیمه نامه های عمر و تامین آتیه در جامعه ما هر روز بیشتر شود تا هر کدام از ما در آینده از پس اندازی که از امروز برای خودمان برنامه ریزی کرده ایم برخوردار شویم.

جدول مقایسه بیمه عمر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+5 امتیاز
توسط (27,330 امتیاز)

سلام دوست و همکار عزیز

برای توضیح و تشریح این موارد که مطرح کردید بهتره مزایا و معایب هر دو طرح یعنی هم بیمه عمر و هم حساب بانکی رو برای مشتری تشریح کنید و اجازه بدید که خودش تصمیم بگیره کدوم انتخاب براش مناسب تره :

حساب بانکی یا     بیمه ؟

  • حساب بانکی امکان نقد شوندگی خوبی دارد
  • حساب بانکی ضریب رشد و سود سپرده بالایی دارد
  • حساب بانکی در صورت فوت صاحب حساب مسدود میشود
  • حساب بانکی پس از فوت صاحب حساب نیاز به انحصار وراثت دارد
  • موجودی حساب بانکی پس از کسر مالیات به وراث قانونی پرداخت میشود
  • نرخ بهره بانکی هر ساله بر اساس بخشنامه بانک مرکزی کاهش می یابد.
  • نرخ سود بیمه عمر و سرمایه گذاری تا ۱۰ سال تضمین میشود
  • بیمه عمر در صورت فوت بیمه شده بین ۲۵ تا ۱۰۰ برابر حق بیمه رشد می کند
  • بیمه عمر معاف از مالیات است
  • بیمه عمر برای دریافت سرمایه نیاز به انحصار وراثت ندارد

پس اگر مطمئن باشیم عمر جاودانه خواهیم داشت نیازی به بیمه عمر نیست و فقط یک حساب بانکی خوب کافی است

ولی اگر ۱٪ احتمال وجود ریسک (حادثه و از کارافتادگی و ... )  احساس می کنید حتما در کنار یک حساب بانکی خوب یک بیمه نامه خوب عمروسرمایه گذاری داشته باشید.

پایدار باشید و پیروز


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط (560 امتیاز)
قیاس سرمایه گذاری در بانک و بیمه مثل اینه که ازتون بپرسن تراکتور بهتره یا لامبورگینی گالاردو...
خب مسلّمه که بستگی به نوع کاربرد داره ، توی زمین کشاورزی لامبورگینی هیچ کاربردی نداره و همینطور هم توی جاده تراکتور کاربردی نداره...
اگه شما قصد سرمایه گذاری داشته باشی مسلّمه که بانک!!!
اما اگه قصدتون تامین آینده از همه لحاظ باشه ، بیمه عمر بهترین گزینه ست!

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (3,100 امتیاز)
با عرض سلام

ظاهراً سرمايه گذاري در بانک بازدهي بيشتري دارد، اما در واقع اينطور نيست.

ببينيد شما يک دوره 20 ساله را در نظر بگيريد.

در مکانيسم بانک، ابتدا براي شما دو حساب باز مي کنند. دوره بلندمدت 5 ساله براي سرمايه گذاري شما و دوره کوتاه مدت که سود ماهانه حساب بلندمدت را در آن واريز مي کنند. اينجا دو اشکال وجود دارد.

اول اينکه در رابطه با حساب بلندمدت، بانک فرمول سود ساده را به کار مي گيرد و نه فرمول سود مرکب را. دوم آنکه شما بايد سودهاي خودتان را مديريت کنيد.به عبارتي هرگاه شما بخواهيد مثلاً هر ماه 50.000 تومان در بانک بگذاريد، فکر مي کنيد چه اتفاقي مي افتد؟

بايد در حساب کوتاه مدت هر ماه اين پول را واريز کنيد تا بعد از چند ماه بيارزد که يک حساب بلندمدت باز کنيد مثلاً بعد از يک سال شما يک حساب بلند مدت 600 هزار توماني باز مي کنيد 5 ساله با نرخ 18 درصد که هر ماه 9000 تومان سود به حساب کوتاه مدت شما واريز مي کند.

در سال دوم يک حساب بلند مدت 708 هزار توماني (600 هزار تومان مال خودتان به علاوه 108 هزار تومان سود سرمايه گذاري اول) باز مي کنيد و اين روند را تا 20 سال ادامه دارد و سود بلند مدت نيز 18 درصد باشد و سود کوتاه مدت 9 درصد. البته شما از سال شانزدهم به بعد ديگر نمي توانيد حساب بلندمدت 5 ساله باز کنيد و بايد 4 ساله باز کنيد و در سال 17 حساب بلندمدت 3 ساله و ... سال 19 حساب بلندمدت 1 ساله.

اگر نرخ سود 4 ساله به پايين يک درصد پايين تر باشد در اين صورت کل مبلغي که شما سرمايه گذاري کرده‌ايد با سود آن حدود 24 ميليون تومان خواهد شد. که 12 ميليون تومان آن پول خودتان و 12 ميليون تومان سود آن خواهد بود.اما در بيمه اينطور نيست از همان ابتدا با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد و سود آن نيز با همان نرخ 18 درصد خواهد بود يعني سود مرکب.

به عبارتي در مکانيزيم بيمه سود پول شما هر سال روي اصل سرمايه خواهد رفت با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد. حالا شما هرگاه هيچ پوششي نگيريد و با ضريب صفر بيمه نامه اي باز کنيد پول شما 88 ميليون تومان خواهد شد که 12 ميليون تومان آن پول خودتان است و 76 ميليون تومان سود آن و ديگر به مديريت پردردسر پولتان نيز مثل بانک نيازي نداريد.

تازه با همين ضريب پوشش صفر هم شما در همان سال اول به ميزان 9 ميليون تومان پوشش فوت خواهيد گرفت که در سالهاي بعد اين رقم بيشتر و بيشتر خواهد شد.

نکته بسيار جالب و جذاب ديگر اين است که پول سرمايه گذاري شده در بيمه قابل مصادره نيست و معاف از ماليات است.

 يعني اگر خداي ناکرده ورشکست شويد، طلبکاران به هيچ عنوان نمي توانند اين پول را مصادره کنند و اگر خداي ناکرده فوت کنيد ديگر مثل بانک نيست که تا يک سال بلوکه شود و ماليات 33 درصدي به آن بخورد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (28,870 امتیاز)
با سلام
فرمایش شما کاملاً درست است. حالا با وجود اینکه بانک ها دارن سود پرداختی رو میارن پایین. مازاد سود تو جیب کی میره؟ اگه شما در جریان باشید بانکها شاید 40 الی50% هم در برخی پروژه ها سود کنن. ولی واقعاً سر مردم کلاه میره که بانک با پول مردم سود کنه و این همه سود و به جیب بزنه. به نظر شما نباید نظارتی بشه که این سود هنگفت در جهت کارآفرینی ، رشد اقتصادی یا همچین مسائلی سرمایه گذاری بشه؟

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
خدمت محقق محترم سلام : محاسبه شما از نحوه سود بانکی صحت نداشت که اگه با این حساب پیش بریم دیگه کلا محاسبات معنی ندارد زیرا سود بانکی به این صورت است که 18 درصدیعنی 180 هزارتومان درسال برای یک میلیون تومان می دهد واین 180 هزار تقسیم بر 12 که تعداد ماه سال است می شود 15 هزارتومان در هرماه
درحالی که شما آمدید مثل تراکتور سر راست میگید سود 18 درصدی بانک یعنی در هر یک میلیون در هر ماه 18 هزار تومان سود می دهد
توسط (110 امتیاز)
سلام .توضیحات شما خیلی مفید بود .
+2 امتیاز
توسط
سلام هرکدام درجایگاه خود معایبی و مزایای دارد ولی ارزش بیمه را موقعی متوچه خواهی شد که سنی ازشما بگدرد انوقت به اون ارزش پی خواهی برد البته چنانچه بیمه گر هم خوب جواب بیمه شده را بدهد به امید اینکه به تصمیمی برسی که به نفع سماست
+2 امتیاز
توسط (1,310 امتیاز)
سلام

اول داشتن یه بیمه عمر خوب که پس از یه مشاوره خوب تهیه کنید لازمه

با باقی پول و سرمایه ای که دارید برای انتخاب بهترین سرمایه گذاری تحقیق کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

هر کدام مزایای خود را دارد. توصیه میشود با تقسیم صحیح سرمایه مورد نظر خود هر دو (هم بیمه عمر و هم سپرده بانکی و حتی سایر سرمایه گذاری ها مثل سهام) را داشته باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)
دوست عزیز اگر میخواین فقط به جنبه ی سرمایه ای نگاه کنید به نظرم بیمه عمر بهتره چون در حال حاضر بانک مرکزی به دنبال کم کردن سودهای بانکیه اما نمیتونه به مقدار سود بیمه های عمر ایرادی بگیره چون در اصل فقط بیمه است و جنبه ی بانکی نداره!

نکته ی دیگه اینکه 100هزار تومن اینقدری سود نداره و پولتون سال بعد ارزشش رو از دست میده در صورتیکه بیمه های عمر مقدار تورم رو در نظر میگیره

نکته ی آخر که از همه مهم تره شما با گذاشتن پولتون توی بانک فقط پولتون رو پس انداز کردین در صورتیکه با خرید بیمه ی عمر پوشش درمانی هم دارین

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط

با سلام، 

از نظر من، پاسخ به این سوال هیچکدام است. در پنج سال گذشته، سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایه گذاری و سبد گردانی کارگزاری ما، سود بسیار بیشتری از بانک و بیمه عاید سرمایه گذاران نموده است.

به سایت emofid com سری بزنید و تصویر مربوط به Banner را مشاهده فرمایید.

عملکرد صندوق مفید

با سپاس 

توسط (109,610 امتیاز)
با تشکر از شما.
صندوق های سرمایه گذاری امکان ارائه سود بالایی دارند به دلیل اینکه ریسکی قبول نمیکنن.

اگه الان در صندوق سرمایه گذاری، 100 هزار تومان سرمایه گذاری کنم، فردا اتفاقی برام بیوفته 50 میلیون تومن میدن یا 150 هزار تومان؟

البته از دید مدیریت ریسک، سرمایه گذاری باید در جاهایه مختلف باشه... و باید سبدی از سرمایه گذاری در بانک، بیمه عمر، صندوق سرمایه گذاری، بورس، و.... وجود داشته باشه.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ،
شما ریسک سرمایه گذاری در بورس را حساب نمی کنید؟
در بیمه و بانک آن ریسک را نداریم ،
از بیمه گذارارن خود بنده اشخاصی هستند که سه سال پیش وارد سرمایه گذاری در بورس شده اند و 150 میلیون تومان ایشان هنوز که هنوزه برنگشته است ، حتی حاضرند سهام خریداری شده را به زیر قیمت بفروشند ولی خریدار نیست.

* ورود به بورس نیاز به اطلاعات جامع و کامل و تمام وقت کار کردن در آن را دارد و نمی توان اینگونه سرمایه گذاری را به تمام مردم جامعه پیشنهاد نمود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
سلام و درود

دوست عزیز اول از همه می خوام در مورد اون جمله ای که نوشتید من هنوز جوونم و پوشش بیمه ای ..... باید بگم که ما هیچ تصوری از فردای خودمون نداریم و نمیدانیم در فردای ما چه می گذرد و چه اتفاقاتی برای ما می افتد چه بسا آمارهایی که در دست ماست..... مگر اینکه یقین داشته باشیم عمر جاودانه ای داریم

حال اصل مطلب

فرض کنید هر کدام از ما می خواهیم ماهیانه مبلغ 100 هزار تومان پس انداز کنیم . من در بیمه و شما در بانک .
سوال :
اگر در همان ماه اول برای من و شما حادثه ای رخ دهد که منجر به از کارافتادگی ما شود و دیگر نتوانیم به این پس انداز ادامه دهیم وضعیت ما چگونه خواهد بود؟

 جواب:
 من تا 90 میلیون تومان غرامت از کارافتادگی می گیرم و غیر از این تا انتهای قراردادم با بیمه، پس انداز ماهی 100 هزار تومانم به عهده شرکت بیمه خواهد بود. اما شما ...... فکر می کنم پاسخ آن را خوب می دانید.
سوال:
من خانواده دارم و شاید شما هم داشته باشید یا در شرف آن باشید. اگر در همان ماه اول فوت کنم وضعیت بازماندگان ما چگونه خواهد بود؟
جواب:
 شرکت بیمه تا 30 میلیون تومان به بازماندگانم پرداخت می کند و اگر فوتم در اثر حادثه باشد، تا 90 میلیون نیز اضافه خواهد شد یعنی 120 میلیون. اما شما چه؟ وقتی بازماندگان شما به بانک مراجعه کنند بعد از کسر 19 درصد مالیات بر ارث هرچه ماند به آنها خواهد داد.
سوال:
اگر به یک از امراض بسیار شایع در جامعه مثل سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، جراحی قلب و پیوند اعضا مبتلا شویم. چگونه تامین مالی می شویم؟
 جواب:
 شرکت بیمه تا 9 میلیون تومان کمک مالی بلاعوض به من خواهد کرد. اما آیا بانک برای شما کاری خواهد کرد؟
 باز هم مزایای دیگری هم هست
 و در انتها بیمه، 16درصدسود تضمینی به اضافه 4 درصد سود مشارکتی(متغیر) یعنی در مجموع بین 20 الی 22 درصد را می پردازد
خب آیا باز هم تمایل دارید فقط در بانک پس انداز کنید؟

شما در بیمه عمر نه تنها سرمایه گذاری مالی دارید همچنین سرمایه گذاری جانی و هیچوقت نباید پوشش های بیمه عمر را نادیده بگیرید چون خیلی مهم هستند
جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
+1 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط
با سلام

سرمایه گزاری در بانک برای کوتاه مدت مناسب است

و سرمایه گزاری در بیمه عمر برای بلند مدت بهتر است و در حال حاضر سود تضمینی 16% وسود مشارکت تا 27% پرداخت میشود

علی اکبر سعیدی کارشناس کارگزاری 523 به تعداد اعضای خانواده
+1 امتیاز
توسط (440 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام وقت بخیر
ابتدا عرض کنم که مقایسه بیمه عمر و سرمایه گذاری با حساب بانکی به قولی گفتنی قیاس مع الفارغ میشه.
حساب پس انداز بانک حسن و مزیتی که داره این هست که شخص پولی رو سپردهمیکنه و ماهیانه سود میگیره.
حالا اگر خدای نکرده شخص فوت کنه وضعیت حساب بانکی و پولهای ایشان در حساب چی میشه؟
(بعد از فوت شخص حساب بانکی وی مسدود میشه وکل سرمایه ایشان بلوکه میشه 19 درصد از مبلغ سپرده به عنوان مالیات برداشته میشه و الباقی به ورثهمرحوم پرداخت میشه.)
در صورتی که در بیمه های عمر و سرمایه گذاری شخص بیمه شده میتونه از تمام مزایای این بیمه نامه که نام میبرم استفاده کنه.
1-سرمایه فوت به هر علت(طبیعی) که به شخص ذینفع قید شده در بیمه نامه پرداخت میشه 25 برابر حق بیمه همان سالی که شخص فوت شده.
2-سرمایه فوت به علت حادثه که این هم به ذینفع قید شده در بیمه نامه پرداخت میشه معادل 100 برابر حق بیمه همان سالی که شخص فوت شده
3-امکان دریافت وام ازمحل اندوخته بیمه نامه برای بیمه شده
4-امکان برداشت وجه نقد از محل اندوخته بیمه نامه برای بیمه شده
5-سرمایه امراض خاص که تا سقف 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض به شخص بیمه شده برای مداوای بیماری های صعب العلاج مثل سکته قلبی،سکته مغزی،عمل قلب باز،انواع سرطان و پیوند اعضا اصلی بدن پرداخت میشه
6-معافیت از پرداخت حق بیمه در صورتی که شخص از کارافتاده دائم بشه و پزشک معتمد شرکت بیمه این موضوع رو تایید کنه حق بیمه باقی سالهای قرارداد ایشان توسط خود شرکت بیمه پرداخت میشها پایان قرارداد
7-در صورتی که بیمه گذار اقدام به خرید بیمه نامه مشترک برای خودش و همسر و یا فرزندانش بکنه و فوت بشه حق بیمه سالهای باقی مانده از قرارداد بیمه ایشان توسط شرکت بیمه به صورت رایگان تا پایان قرارداد پرداخت میشه
8-مهمتر از همه اینا این هست که شخص در پایان قرارداد کل پولی مه واریز کرده+سود این پول+سود دوران مشارکتش رو از شرکت بیمه میتونه یکجا و یا به صورت مستمری ماهیانه دریافت کنه
با تمام این توضیحاتی که خدمتتون عرض شده با یک محاسبه سر انگشتی موشه متوجه شد که بیمه های عمر و سرمایه گذاری مزایای خیلی زیادی نسبت به سرمایه گذاری در بانک داره

آرامش و آسایش خیال با بیمه
گودرزی-کارشناس و مشاور بیمه کارآفرین


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

+1 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
با درود

اگر شما صرفا قصد سرمایه گذاری را دارید قطعا بانک بهتر است چون هیچ حق بیمه گریی از شما کم نمیکند

کسی که بیمه را خریداری میکند در اصل مسیر را خریداری کرده نه مقصد را به صورتی که شما در این چندسالی که با بیمه قرارداد دارید از بابت اتفاق های ناگهانی زندگیتان خیالتان راحت است ولی بانک مقصد است که فقط جهت سرمایه گذاری خوب است

البته شما همانطور که فرمودید بیمه ای هستید پس از بیمه اطلاعات دارید ولی فقط از دید سرمایه گذاری بانک بهتر است.

با سپاس از سوال خوبی که مطرح کردید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

+1 امتیاز
توسط (780 امتیاز)
سرمایه گذاری در هر دو بخش بسیار عالیه یه ضرب المثلی هست که می گه یه سرمایه گذار خوب همه تخم مرغاشو تو یه سبد نمیچینه

من جواب شمارو با چنتا سوال میدم

شما میگید جوونید و پوشش براتون مهم نیست

ایا حوادث و بیماری ها فقط برای سنین بالای پنجاه ساله؟

بیمار ی و حادثه فقط واسه همسایه اس ما از این قاعده مستثناییم؟

شما یه سود تضمین شده ی 5 ساله در بانک رو ترجیح می دین یا یه سود سی ساله ی تضمین شده تو بیمه رو؟

در صورت بروز هر حادثه ای شخصی که بیمه نداره هزینه های درمانیش رو از کجا تامین می کنه؟ حساب بانکیش بله درسته

ایا حساب بانکی خالی شده به راحتی قابل جایگزین شدنه؟

با انجام این بیمه شما یه حساب بانکی داری که در صورت استفاده  ازش هیچ وقت خالی نمیشه

و در اخر شما قرار نیست تمام داراییتون رو تو بیمه سرمایه گذاری کنید شما بخشی از پس اندازتون رو تو بیمه قرار میدین و اینجا شمارو مجبور به پس انداز می کنه و چون تا سال 6 در صورت کنسل کردن قراردادتون کمتر از مبلغی که به بیمه تزریق کردین بتون برگردونده میشه ترس از ضرر شما رو متعهد به پس انداز کردن می کنه

مهسا مجیدی پور مشاور بیمه ی عمر و تامین اتیه ی پاسارگاد کد 67817


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط
دوست گرامی ، از نظر سرمایه گذاری یا سود بخواهیم یک تحلیل مختصر داشته باشیم به نظر بنده بیمه عمر بهتر از سرمایه گذاری در بانک است البته با در نظر گرفتن مدت بیمه نامه

در بیمه های عمر امکان دریافت چهار نوع سود وجودداره :1: سود تضمینی :تضمین شده از طرف بیمه مرکزی    2: سود مشارکت در منافع : برحسب کارکرد شرکت در طول یکسال به حسابتون واریز میگردد.  3: سود مرکب : سودی که در بانکها امکان تحققش وجودنداره ودر واقع سودی است که به سود سود سود تو پرداخت میشود. 4: سود پرداخت حق بیمه زودتر از موعد مقرر

شایان ذکر است اگر دقت کرده باشید قراردادهای بانکی حداکثر تا سقف 5 سال بوده که هیچ تضمینی برای سالهای بعد ایجاد نمیکند.

ایمانی .... بیمه ما (بهترین محصول بیمه ای ما، بیمه عمر وسرمایه گذاری ما می باشد.)
0 امتیاز
توسط

با توجه به تجربه ای که از بیمه عمر پارسیان دارم توصیه می کنم به هیچ وجه بیمه عمر پارسیان را انتخاب نکنید.

معایب بیمه پارسیان

  1. روز واریز وجه و تحویل مدارک را به عنوان تاریخ ثبت بیمه نامه در نظر نمی گیرند. بهانه این است که پس از بررسی در دفتر تهران بیمه نامه را صادر می کنیم.
  2.  رسید وجه اولیه را نمی دهند.
  3. پس از صدور بیمه نامه، انقدر باید تماس بگیرید تا بیمه نامه به شعبه مرکزی در استان و سپس به کارگزاری تحویل بدهند.
  4.  در کل سیستم کندی دارند ، پاسخگو نیستند و مشتری مدار نیستند.
0 امتیاز
توسط (13,980 امتیاز)
پیشنهاد من حساب گنجینه سپهر صادرات یا حساب آینده بانک آینده هستش.

نحوه محاسبات سودشون تقریبا شبیه بیمه عمر هست.

کار بیمه های عمر هم نه سرمایه گذاری هست نه سود. خودتون رو بین شرکت های مختلف سردرگم نکنید. شروع کنید به ماهانه 100 هزار تومن پسانداز. بالاخره که باید شروع کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
واقعیت بیمه عمر و پس انداز اینکه بیمه گران حق بیمه های دریافتی را پس از کسر 20 الی 30 درصد بعنوان کارمزد و سایر هزینه ها در بانک سرمایه گذاری نموده و واز سود حاصله را با بیمه شده تقسیم می کنند.
0 امتیاز
توسط (1,620 امتیاز)
سلام ...تفاوت سرمایه گذاری در بانک و بیمه عمر و پس انداز
سرمایه گذاری شما در بانک فقط شود تعلق میگیرد و اینکه پرداخت به صورت ماهیانه در بانک بود آنچنانی تعلق نمیگیرد و فقط سود به پول شما تعلق میگیرد
ولی سرمایه گذاری در بیمه ضمن اینکه پول شما در حال سرمایه گذاری بلند مدت و با شرایط سودی بالاتر از بانک هستید خدمات ویژه ی بیمه هم دریافت میکنید و اگر برای شما اتفاقی رخ دهد شما باید پول را از بانک خارج کنید و هزینه درمان کنید اما در سرمایه گذاری در بیمه هیچوقت بابت هزینه درمان از اصل و سود پول شما چیزی *** نمیگردد و بیمه پروسه سرمایه گذاری مطمئن و موفقی است


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (1,620 امتیاز)
با سلام

اگر قصد خرید بیمه عمر دارید بیمه کاملا با بانک متفاوت است شاید توی بانک در کوتاه مدت سرمایه گذاری جواب خوبی بهشما بده ولی در بلند مدت مطمین بیمه با توجه به خدمات بیمه  ای که دارد میتواند بهترین شرایط در اینده با بیمه ای عمر و زندگی داشته باشید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (21,780 امتیاز)

حساب‌های بانکی کوتاه‌مدت می باشد ولی بیمه عمر سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد در ضمن مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری:

  • سود پرداختی به دارندگان بیمه عمر، در 4 سال گذشته به طور متوسط در حدود 3 درصد بیشتر از سود حساب‌های بلندمدت بانکی بوده است.
  • در صورت ابتلا به امراض خاص، از کار افتادگی، نقص عضو و یا فوت بیمه‌گذار، شرکت بیمه غرامت پرداخت می‌کند.
  • در صورت نیاز به پول، امکان برداشت از حساب بیمه عمر به میزان 90 درصد اندوخته وجود دارد.
  • امکان دریافت وام بدون ضامن به میزان 90 درصد اندوخته بیمه عمر وجود دارد.
  • مبالغ پرداختی برای بیمه عمر و همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری از مالیات بر درآمد معاف است.
  • در صورت فوت بیمه‌گذار سرمایه فوت و همچنین اندوخته بیمه عمر از بدهی معاف بوده و تنها به وراث پرداخت می‌شود.
  • همچنین مالیات بر ارث نیز از این مبالغ کسر نمی‌شود.
  •  در صورت فوت طبیعی حتی پس از پرداخت یک قسط، بازماندگان قرارداد کل سرمایه انتخابی را دریافت خواهند کرد.
  • در صورت از کار افتادگی دائم، بیمه‌گذار از پرداخت اقساط معاف می‌شود و در پایان کل سرمایه را دریافت خواهد کرد.
  • اگر شخص بیمه شده در سررسید سالانه بیمه عمر و سرمایه گذاری به هر دلیل قادر به پرداخت حق بیمه نباشد، می‌تواند از اندوخته حاصل از سرمایه گذاری خود به منظور پرداخت حق بیمه آن سال استفاده کند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)
باسلام
درصورتیکه هدف شمافقط سرمایه گزاریست
بیمه صرفا سرمایه گزاری توصیه میشودکه سود آن تا ۳۱٪ هم رسیده است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
با سلام

با توجه به ماهیت متفاوت بیمه عمر و سپرده های بانکی این دو مورد قابل قیاس با هم نیستن وقتی صحبت از بیمه عمر هست شما ابتدا باید بعد بیمه ای آن را در نظر داشته باشید و سپس بعد سرمایه گذاری آن.

ممکن هست بازده نهایی سرمایه گذاری در بانک بیشتر از سرمایه گذاری در بیمه عمر باشد ولی آیا زمانی که شما برای خود یا اعضای خانواده در بانک سپرده گذاری میکنید بانک صاحب حساب را تحت پوشش بیمه قرار میدهد؟

در حالی که در بیمه عمر شما با پرداخت اولین مبلغ حق بیمه که ممکن هست حتی جزئی ترین مبلغ باشد در صورت بروز حوادث برای بیمه شده مبلغ هنگفتی سرمایه فوت یا فوت بعلت حادثه دریافت کنید

در کل قیاس این دو مورد با هم درست و منطقی نیست.
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی جناب آقای نوروزی سلام،وقت بخیر.

اصولا" بانک جای سرمایه گذاری و بهره برداری مالی هست و بیمه جای خرید آرامش و امنیت برای روزهای سختی و مبادا.

دو مقوله بانک و بیمه از هم جدا هستند و به هیچ وجه قابل مقایسه با یکدیگه نیستن.

برای اینکه تفاوت این دو براتون روشن تر بشه مثالی براتون میزنم:

شما فرض بفرمایین که ماهانه 100 هزار تومن رو در بانک گذاشتین داخل حساب قرض الحسنه تون.

ماهانه 8 تا 10% بهش سود تعلق میگیره که میشه ماهانه 800 تومان تا 1000 تومان!!! و در یک سال( در بهترین وضعیت سوددهی و با سود مرکبش ) در یک سال میشه 15 هزار تومان!!!

اگه خدای ناکرده در ماه ششم براتون اتفاقی بیفته(دور از جون شما و سایرین،مثلا" سرطان یا ازکار افتادگی و یا هزینه پزشکی بر اثر حادثه-که منجر به نیاز شما به پول خواهد گردید).

در این زمان شما در بانک 600 هزار تومان پول داری که با سودش باحتمال زیاد به 610 هزار تومان بالغ خواهد شد!!!

و شما بدلیل نیاز به این پول و مبالغی خیلی بیشتر از آن،نه تنها آن حساب را مسدود و صرف هزینه های درمانی و جاری خود خواهی نمود،بلکه نیاز به پول بسیار زیادی نیز خواهی داشت.

در اینجا اهمیت داشتن بیمه های زندگی نمود پیدا می کنه و شما رو از گرفتاری های زیادی نجات خواهد داد.

بفرض اگر با همان مبلغ 100 هزار تومان شما بیمه نامه عمری رو ثبت نام کنی و نیاز به دریافت غرامت داشته باشی،( در بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد) برای امراض خاص

( 5 دسته بیماری های هزینه بر) هر یک تا سقف 40 میلیون تومان،برای از کارافتادگی تا سقف 14،400،000 هزار تومان غرامت بلاعوض-همراه با معافیت از پرداخت حق بیمه تا انتهای مدت بیمه نامه، و برای هزینه های پزشکی بر اثر حادثه تا سقف 10،800،000 تومان میتونین غرامت دریافت کنین(تازه این بجز سایر پوششهای بیمه نامه هست)!!!

بنابراین ملاحظه می فرمایین که سودی که عاید شما میشه از سپرده گذاری در بانک به هیچوجه قابل مقایسه با پوششها و غرامتهایی که در بیمه های زندگی به افراد تعلق میگیره نبوده و نخواهد بود.

لذا پیشنهاد بنده بعنوان کارشناس و مشاور بیمه،ثبت نام شما و سایر عزیزانی که میخوان با پس اندازهای ناچیز و خرد برای آینده خودشون آرامش و آسودگی خیال رو  به ارمغان بیارن،فقط و فقط بیمه های زندگی هست.

ضمنا" در نظر داشته باشین که بازارهای مالی و سرمایه گذاری در ایران(خصوصا" در سالهای اخیر) همواره دستخوش نوسانات و هیجانات زیادی بوده،اما ریسک بیمه های زندگی در ایران نزدیک به صفر هست!!!

شاید در مقاطعی بازارهای مالی و نوسانات آن شاهد رشد یکباره سرمایه خیلی از افراد بشه( که برعکس آن هم همیشه صادق بوده و هست)،اما بیمه های زندگی برای افراد همیشه آرامش خیال و داشتن پس انداز رو بهمراه پوشش های بیمه ای بارمغان میاره.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط (3,100 امتیاز)
با عرض سلام

ظاهراً سرمايه گذاري در بانک بازدهي بيشتري دارد، اما در واقع اينطور نيست.

ببينيد شما يک دوره 20 ساله را در نظر بگيريد.

در مکانيسم بانک، ابتدا براي شما دو حساب باز مي کنند. دوره بلندمدت 5 ساله براي سرمايه گذاري شما و دوره کوتاه مدت که سود ماهانه حساب بلندمدت را در آن واريز مي کنند.

 اينجا دو اشکال وجود دارد.

 اول اينکه در رابطه با حساب بلندمدت، بانک فرمول سود ساده را به کار مي گيرد و نه فرمول سود مرکب را. دوم آنکه شما بايد سودهاي خودتان را مديريت کنيد.به عبارتي هرگاه شما بخواهيد مثلاً هر ماه 50.000 تومان در بانک بگذاريد، فکر مي کنيد چه اتفاقي مي افتد؟

 بايد در حساب کوتاه مدت هر ماه اين پول را واريز کنيد تا بعد از چند ماه بيارزد که يک حساب بلندمدت باز کنيد مثلاً بعد از يک سال شما يک حساب بلند مدت 600 هزار توماني باز مي کنيد 5 ساله با نرخ 18 درصد که هر ماه 9000 تومان سود به حساب کوتاه مدت شما واريز مي کند.

 در سال دوم يک حساب بلند مدت 708 هزار توماني (600 هزار تومان مال خودتان به علاوه 108 هزار تومان سود سرمايه گذاري اول) باز مي کنيد و اين روند را تا 20 سال ادامه دارد و سود بلند مدت نيز 18 درصد باشد و سود کوتاه مدت 9 درصد. البته شما از سال شانزدهم به بعد ديگر نمي توانيد حساب بلندمدت 5 ساله باز کنيد و بايد 4 ساله باز کنيد و در سال 17 حساب بلندمدت 3 ساله و ... سال 19 حساب بلندمدت 1 ساله.

اگر نرخ سود 4 ساله به پايين يک درصد پايين تر باشد در اين صورت کل مبلغي که شما سرمايه گذاري کرده‌ايد با سود آن حدود 24 ميليون تومان خواهد شد. که 12 ميليون تومان آن پول خودتان و 12 ميليون تومان سود آن خواهد بود.

اما در بيمه اينطور نيست از همان ابتدا با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد و سود آن نيز با همان نرخ 18 درصد خواهد بود يعني سود مرکب. به عبارتي در مکانيزيم بيمه سود پول شما هر سال روي اصل سرمايه خواهد رفت با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد.

 حالا شما هرگاه هيچ پوششي نگيريد و با ضريب صفر بيمه نامه اي باز کنيد پول شما 88 ميليون تومان خواهد شد که 12 ميليون تومان آن پول خودتان است و 76 ميليون تومان سود آن و ديگر به مديريت پردردسر پولتان نيز مثل بانک نيازي نداريد. تازه با همين ضريب پوشش صفر هم شما در همان سال اول به ميزان 9 ميليون تومان پوشش فوت خواهيد گرفت که در سالهاي بعد اين رقم بيشتر و بيشتر خواهد شد.

نکته بسيار جالب و جذاب ديگر اين است که پول سرمايه گذاري شده در بيمه قابل مصادره نيست و معاف از ماليات است.

يعني اگر خداي ناکرده ورشکست شويد، طلبکاران به هيچ عنوان نمي توانند اين پول را مصادره کنند و اگر خداي ناکرده فوت کنيد ديگر مثل بانک نيست که تا يک سال بلوکه شود و ماليات 33 درصدي به آن بخورد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
6 پاسخ 2,979 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,179 بازدید
+3 امتیاز
8 پاسخ 3,563 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 3,508 بازدید
+6 امتیاز
1 پاسخ 1,552 بازدید
+6 امتیاز
7 پاسخ 5,589 بازدید
+10 امتیاز
9 پاسخ 27,803 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 706 بازدید
+2 امتیاز
7 پاسخ 1,079 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,689 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 502 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
1 پاسخ 859 بازدید
+3 امتیاز
7 پاسخ 2,642 بازدید
سوال شده فروردین 23, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
3 پاسخ 1,544 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 892 بازدید
سوال شده مرداد 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط حبیبی
+1 امتیاز
1 پاسخ 488 بازدید
سوال شده خرداد 20, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهدی
+1 امتیاز
1 پاسخ 940 بازدید
سوال شده اردیبهشت 9, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط خانم نگار
+5 امتیاز
3 پاسخ 742 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 466 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 8,470 بازدید
+3 امتیاز
4 پاسخ 27,263 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 784 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 822 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 832 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,330 بازدید
+4 امتیاز
7 پاسخ 3,972 بازدید
سوال شده اسفند 2, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سهراب
0 امتیاز
3 پاسخ 1,009 بازدید
سوال شده مرداد 29, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط افشین محمودی (140 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...