باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
3,846 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
ایا خرید بیمه های عمر مقرون به صرفه است؟بهتر نیست جای خرید یه برگ کاغذ پولمونو توی بانک سرمایه گذاری کنیم؟
5 پاسخ
0 امتیاز
توسط (21,160 امتیاز)
ویرایش شده توسط

باسلام

دوست عزیز بیمه عمر وپس انداز علاوه بر ماهیت پس اندازی شما را درقبال فوت ،از کارافتادگی ،نقص عضو،بیماری های خاص وهزینه پزشکی تحت پوشش قرار میدهد آیا با سپرده گذاری در بانک علاوه بر سود تحت پوشش بیمه هستید؟؟؟؟؟

در ضمن شما تنها یک برگه نمیخرید شما تعهد مندرج در آن برگه را خریداری میکنید که شرکت بیمه گر مسئول جبران تعهدات خود میباشد.

با خرید بیمه نامه عمر وپس انداز زندگی خود وخانواده را تامین میکنید.

----------------------------------

 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,510 امتیاز)
سلام و درود
دوست عزیز این سوالی هست ک برای همه از جمله خود من در ذهن بوده و هست و البته جواب داره، اول اینکه با سرمایه گذاری در بانک مگر چیزی جز یک برگ کاغذ بهتون میدن؟ چه تضمینی وجود داره که بانک پول رو برگردونده، موارد زیادی شکایت در این مورد وجود داره، ولی بحث ما اصلا این نیست ، شما و ما پولمون رو تو بانک میزاریم و اعتماد میکنیم ک برگرده ، ولی بانک جز همون مبلغ تعهد دیگری نداره ، اما بیمه، شما پولتون رو تو حساب بیمه میزارید و علاوه بر دریافت پولتون و سود از پوشش های بیمه ای هم برخوردار میشید،من از شما میپرسم چرا اینکارو نکنیم؟

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (6,510 امتیاز)
سرمایه گذاری دربانک یاصدور بیمه زندگی

یک‌تفاوت مهم دیگر در‌حق برداشت طلبکاران است. در صورتی که پس‌انداز‌کننده دارای یک سپرده در بانک باشد طلبکاران او در‌صورت از کار‌افتادگی و بروز دیگر مشکلات می‌توانند طبق قانون از محل سپرده‌های بانکی، طلب‌شان را وصول کنند. در بیمه عمر چنین برداشتی امکان پذیر نیست.
در همین زمینه، بانک‌ها تا زمانی که روند پس‌انداز ادامه دارد یا سرمایه را در اختیار دارند، به آن سود پرداخت می‌کنند و در صورت از کارافتادگی کلی پس‌اندازکننده و کاهش درآمد او روند پس‌انداز کردن متوقف می‌شود اما بیمه عمر از آنجایی که علاوه بر پس‌انداز و سرمایه‌گذاری جنبه پوشش دهی ریسک هم دارد در صورت از کارافتادگی دائم و کلی، بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف می‌شود و شرکت بیمه به ایفای تعهدات مندرج در بیمه‌نامه الزام دارد.

کارشناسان چه می‌گویند؟

کارشناسان با در نظر گرفتن ۸ شاخص اقتصادی سپرده‌گذاری در بانک‌ را با خرید بیمه عمر مقایسه کرده‌اند. حاصل این مقایسه نمره ۶۸ از ۸۰برای بیمه عمر و ۳۴از ۸۰برای سپرده‌گذاری در بانک است.
درباره سپرده‌گذاری در بانک ۴انتخاب بیشتر ندارید؛ کوتاه‌مدت، یکساله، بلندمدت، سپرده‌های ویژه. هر قدر میزان پولی که می‌خواهید سپرده‌گذاری کنید بیشتر باشد، بهتر است مدت زمان سپرده‌گذاری هم بیشتر باشد در غیر این صورت از نظر اقتصادی به صرفه نیست.درباره خرید بیمه‌های عمر باید دقت بیشتری داشته باشید. آشنایی عمومی ‌با این روش سرمایه‌گذاری کمتر است و خیلی‌ها نمی‌دانند که بیمه عمر متناسب با نیاز آنها انواع مختلفی دارد.

بر این اساس، بیمه عمر ساده زمانی که در ابتدا شما بر اساس نیازها و نحوه زندگی خود، تعیین می‌کنید که در صورت بروز اتفاقی ناگوار، خانواده‌تان به چه میزان تامین مالی نیازمندند. سپس تصمیم می‌گیرید که تا چه مدت می‌خواهید از این پوشش برخوردار باشید. با خرید یک بیمه‌نامه عمر ساده، سرمایه‌ای را برای تامین مالی خانواده برای مدت معینی بین ۵تا ۱۵سال تعیین می‌کنید. در صورت وقوع فوت در مدت تعیین شده، بلافاصله سرمایه بیمه به کسانی که از قبل مشخص کرده‌اید، پرداخت خواهد شد. در واقع در این بیمه‌نامه، اطمینان خاطر مهم‌ترین چیزی است که با پرداخت حق‌بیمه به دست می‌آورید.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری: این نوع از بیمه عمر این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و کاهش تبعات حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، بتوانید با سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌گذاری مطمئنی هم داشته باشید. شما بر پایه نیازهای خود و خانواده، در ابتدا، میزان سرمایه لازم برای پوشش خطر فوت را انتخاب می‌کنید و با توجه به توان مالی خود، مبالغ حق بیمه و نحوه پرداخت آن را انتخاب می‌کنید. در پایان مدت بیمه، موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری و سود آن به اضافه مبالغ اضافی سود مشارکت در منافع به شما پرداخت می‌شود. در صورت فوت در حین مدت بیمه نیز، سرمایه تعیین شده به علاوه موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری در هر زمان به بازماندگان یا افرادی که قبلا تعیین شده پرداخت خواهد شد.

بیمه عمر مانده بدهکار: شاید شما هم نگران وام‌هایی باشید که برای رفع مشکلات مالی خود دریافت کرده‌اید. این وام‌ها برای شما تعهدات طولانی مدتی ایجاد می‌کنند و نگران این موضوع هستید که در صورت فوت این تعهدات به خانواده منتقل می‌شود. شما می‌توانید با خرید بیمه‌نامه مانده بدهکار مطمئن باشید که در صورت فوت، خانواده شما برای پرداخت این تعهدات دچار مشکل نخواهد شد. زیرا پرداخت تعهدات مالی شما به بانک‌ها در این صورت به عهده بیمه خواهد بود.

مزایای بیمه عمر شامل انعطاف در روش پرداخت حق بیمه، پوشش فوت به هر علت، پوشش فوت به علت حادثه، پوشش نقص عضو و از کار افتادگی ناشی از حوادث، هزینه پزشکی ناشی از حوادث، معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی دائم و کامل، پرداخت سرمایه در صورت از کار افتادگی دائم و کامل به هر علت، پوشش بیماری‌های خاص، پوشش بیمه‌ای آتش سوزی، صاعقه، زلزله منازل مسکونی، معافیت مالیاتی و وام است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,740 امتیاز)
دوست عزیز
این جنس کاغذ نیست که تعهد ایجاد میکند
آيا سند خانه شما جنس دیگری دارد
آيا پول شما کاغذی  نیست
بیمه عمر یک تعهد است
بیکه عمر یک پیشتیبان برای شما و خانواده شماست
اعتبار بیمه عمر گاها از خیلی از اسناد بیشتر و حمایت آن بهتر است.
شما هیچ طرحی به این خوبی و با این همه ضمانت و تعهد نمی توانید جایی پیدا کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,000 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با درود ،شما نباید بانک و بیمه را با هم مقایسه کنید چون از یک جنس نیستند .در بورس هم میشه سرمایه گذاری کنید !!!خدماتشان متفاوته بانک سود پرداخت میکنه بیمه ۳۶۰ میلیون تومان ضمانت مالی و سود کمتری تا چند سال اول بعلت ریسک خطری که در قبال بیمه کردن شما دارد .
مشاور شما افتخار

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,240 امتیاز)
سلام

به 8 دلیل روشن و قابل استناد سرمایه گذاری دربیمه های عمر عقلانی تراز سرمایه گذاری و پس اندازدر

بانک می باشد یکی از مهمترین مزیت های بیمه این است که شما علاوه بر پس انداز و دریافت سود مرکب

(علاوه بر سود به اصل سپرده شما به سود سود شمانیز سود تعلق میگیرد مضاف براینکه تحت پوشش

خدمات پزشکی و درمانی نیز قرار میگیرید.

درصورتیکه تمایل داشتید از   8 دلیل  اطلاع کسب نمایید با ارتباط و با ما درخدمتتان خواهیم بود

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
6 پاسخ 2,979 بازدید
+18 امتیاز
26 پاسخ 35,093 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سعید نوروزی (مشاور مالی خانواده)
+2 امتیاز
5 پاسخ 3,508 بازدید
+2 امتیاز
7 پاسخ 1,079 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,179 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,689 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 502 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
0 امتیاز
2 پاسخ 1,328 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 706 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 743 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 832 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 914 بازدید
سوال شده خرداد 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
0 امتیاز
4 پاسخ 830 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,979 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,310 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...