باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
2,980 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
من بیمه نمیخوام فقط میخوام یک مبلغی سرمایه گذاری کنم واسه دریافت سوده بهتراز بانک آیا این در بیمه امکان دارد؟
6 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

با سلام

دوست عزیز جهت اطلاع از تمام زوایای این بحث میتوانید به بیمه عمر بهتر است یا سرمایه گذاری در بانک یا مواردی مشابه آن مراجعه نمایید.

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,510 امتیاز)
سرمایه گذاری دربانک یاصدور بیمه زندگی

یک‌تفاوت مهم دیگر در‌حق برداشت طلبکاران است. در صورتی که پس‌انداز‌کننده دارای یک سپرده در بانک باشد طلبکاران او در‌صورت از کار‌افتادگی و بروز دیگر مشکلات می‌توانند طبق قانون از محل سپرده‌های بانکی، طلب‌شان را وصول کنند. در بیمه عمر چنین برداشتی امکان پذیر نیست.
در همین زمینه، بانک‌ها تا زمانی که روند پس‌انداز ادامه دارد یا سرمایه را در اختیار دارند، به آن سود پرداخت می‌کنند و در صورت از کارافتادگی کلی پس‌اندازکننده و کاهش درآمد او روند پس‌انداز کردن متوقف می‌شود اما بیمه عمر از آنجایی که علاوه بر پس‌انداز و سرمایه‌گذاری جنبه پوشش دهی ریسک هم دارد در صورت از کارافتادگی دائم و کلی، بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف می‌شود و شرکت بیمه به ایفای تعهدات مندرج در بیمه‌نامه الزام دارد.

کارشناسان چه می‌گویند؟

کارشناسان با در نظر گرفتن ۸ شاخص اقتصادی سپرده‌گذاری در بانک‌ را با خرید بیمه عمر مقایسه کرده‌اند. حاصل این مقایسه نمره ۶۸ از ۸۰برای بیمه عمر و ۳۴از ۸۰برای سپرده‌گذاری در بانک است.
درباره سپرده‌گذاری در بانک ۴انتخاب بیشتر ندارید؛ کوتاه‌مدت، یکساله، بلندمدت، سپرده‌های ویژه. هر قدر میزان پولی که می‌خواهید سپرده‌گذاری کنید بیشتر باشد، بهتر است مدت زمان سپرده‌گذاری هم بیشتر باشد در غیر این صورت از نظر اقتصادی به صرفه نیست.درباره خرید بیمه‌های عمر باید دقت بیشتری داشته باشید. آشنایی عمومی ‌با این روش سرمایه‌گذاری کمتر است و خیلی‌ها نمی‌دانند که بیمه عمر متناسب با نیاز آنها انواع مختلفی دارد.

بر این اساس، بیمه عمر ساده زمانی که در ابتدا شما بر اساس نیازها و نحوه زندگی خود، تعیین می‌کنید که در صورت بروز اتفاقی ناگوار، خانواده‌تان به چه میزان تامین مالی نیازمندند. سپس تصمیم می‌گیرید که تا چه مدت می‌خواهید از این پوشش برخوردار باشید. با خرید یک بیمه‌نامه عمر ساده، سرمایه‌ای را برای تامین مالی خانواده برای مدت معینی بین ۵تا ۱۵سال تعیین می‌کنید. در صورت وقوع فوت در مدت تعیین شده، بلافاصله سرمایه بیمه به کسانی که از قبل مشخص کرده‌اید، پرداخت خواهد شد. در واقع در این بیمه‌نامه، اطمینان خاطر مهم‌ترین چیزی است که با پرداخت حق‌بیمه به دست می‌آورید.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری: این نوع از بیمه عمر این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و کاهش تبعات حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، بتوانید با سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌گذاری مطمئنی هم داشته باشید. شما بر پایه نیازهای خود و خانواده، در ابتدا، میزان سرمایه لازم برای پوشش خطر فوت را انتخاب می‌کنید و با توجه به توان مالی خود، مبالغ حق بیمه و نحوه پرداخت آن را انتخاب می‌کنید. در پایان مدت بیمه، موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری و سود آن به اضافه مبالغ اضافی سود مشارکت در منافع به شما پرداخت می‌شود. در صورت فوت در حین مدت بیمه نیز، سرمایه تعیین شده به علاوه موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری در هر زمان به بازماندگان یا افرادی که قبلا تعیین شده پرداخت خواهد شد.

بیمه عمر مانده بدهکار: شاید شما هم نگران وام‌هایی باشید که برای رفع مشکلات مالی خود دریافت کرده‌اید. این وام‌ها برای شما تعهدات طولانی مدتی ایجاد می‌کنند و نگران این موضوع هستید که در صورت فوت این تعهدات به خانواده منتقل می‌شود. شما می‌توانید با خرید بیمه‌نامه مانده بدهکار مطمئن باشید که در صورت فوت، خانواده شما برای پرداخت این تعهدات دچار مشکل نخواهد شد. زیرا پرداخت تعهدات مالی شما به بانک‌ها در این صورت به عهده بیمه خواهد بود.

مزایای بیمه عمر شامل انعطاف در روش پرداخت حق بیمه، پوشش فوت به هر علت، پوشش فوت به علت حادثه، پوشش نقص عضو و از کار افتادگی ناشی از حوادث، هزینه پزشکی ناشی از حوادث، معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی دائم و کامل، پرداخت سرمایه در صورت از کار افتادگی دائم و کامل به هر علت، پوشش بیماری‌های خاص، پوشش بیمه‌ای آتش سوزی، صاعقه، زلزله منازل مسکونی، معافیت مالیاتی و وام است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,740 امتیاز)
ویرایش شده توسط
بله دوست عزیز این امکان هست
مثلا امسال شرکت بیمه کارآفرین یک طرح بیمه عنر خودپرداخت ارائه کرده که با نیاز افرادی مثل شما طراحی شده است
شما می توانید از پنج میلیون الی دویست میلیون تومان در قالب بیمه عمر سرمایه گذاری کرده و سود قطعی و مشارک دریافت نمایید و از پوشش های بيمه ای نیز استفاده کنید.
در ضمن دیگر لازم نیست ساليانه حق بيمه هم دریافت کنید و تنها به بخش خیلی کوچکی از پولتان کسورات بيمه ای  می خورد و تازه خدایی نکرده اگر برايتان اتفاقی هم افتاد، هرگز پول شما بلوکه ننی شود و شما می توانيد ذینفع هم مشخص کنید. مالیات و ... هم ندارد.
برای مشاوره بيشتر مشاوره حضوري لازم است

 سلام ، محمدخانی هستم (مشاور بیمه):
✅محمد محمدخانی،
✅مشاور و کارشناس بیمه،
✅کارگزاری رسمی بیمه مرکزی
✅مشاوره حضوري،تلفنی و مجازی،
✅بهترین طرحهای بیمه عمر،
✅ازبرترین شرکتهای بیمه،
✅مشاوره رایگان،

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,740 امتیاز)
ویرایش شده توسط
بهترین حالت سرمایه گذاری این است که شنا خودتان با پول خودتان کار کنید و با دلسوزی و همت و تلاش پول و سرمایه خود را افزایش دهید
اما اگر این امکان برای شما وجود ندارد باید پولتان را بدست افرادی آگاه و خبره و با طرح و برنامه و پیگیر و دارای پشتکار بسپارید و بتوانيد امور کاری و سرمایه گذاری آنها را پیگیری و دنبال کنید و اگر برای شما اتفاقی افتاد این سرمایه گذاری آسيبى نبیند و به شما و خانواده شما کمک کند.
بهترین سود آوري را داشته باشد و شامل ماليات و ارث و .... نشود و توسط تلبکار قابل مصادره نباشد حتی با رای دادگاه و در دوران رکود و ضعف اقتصاد خیلی خوب عمل کند و کمترین ریسک سرمایه گذاری را داشته باشد
سرمايه گذاری دراز مدت در بیمه تمام این اهداف را برای شما بدست خواهد آورد.
برای سرمايه گذاری کوتاه مدت پنج ساله، بانک پبشنهاد ماست البته اگر اهل ریسک هستید بورس هم خوب است و مواظب ریسک آن باشيد

سلام ، محمدخانی هستم (مشاور بیمه):
✅محمد محمدخانی،
✅مشاور و کارشناس بیمه،
✅کارگزاری رسمی بیمه مرکزی
✅مشاوره حضوري،تلفنی و مجازی،
✅بهترین طرحهای بیمه عمر،
✅ازبرترین شرکتهای بیمه،
✅مشاوره رایگان،

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
با درود

خیر این امکان وجود ندارد به دلیل اینکه شما اگر هیچ پوشش بیمه ای هم نزنید حداقل باید پوشش فوت طبیعی را داشته باشید که بابت اون حق بیمه گری کم میشود و به دلیل اینکه بانک حق بیمه گری کم نمیکند سودش بیشتر از بیمه است


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
سلام دوست عزیز

بحث سرمایه در بیمه بسیار متفاوت میباشد .اشتباه معرفی شده برای افراد

فرق مال و اموال و سرمایه را اگر بدانیم بیشتر میتوانند به ما کمک کند که به دنبال مقایسه سرمایه گذاری بانک و بیمه نباشیم

بیمه پوشش های برای شما دارد که در سپرده گذاری بانک وجود ندارد . ما به افراد توصیه میکنیم هرجای دوست دارند سرمایه گذاری یا سپرده گذاری کنند

 اگر بخواهیم فرق بین مال و سرمایه رو عنوان کنیم به عنوال مثال

شما میلونها تومان برای خرید خودرو پرداخت میکنید که جزو سرمایه  شما حساب نمیشود چرا که از نظر اقتصادی هر انچه از زیرش هوا رد شود جزو سرمایه نیست ریسک پذیر است مثل خودرو که مالی است ودارای هزینه های میباشد اگر بیمه نامه بدنه نداشته باشد و اتش بگیرد دیگر مالی وجود ندارد اما با بیمه بدنه میتوانید این مال دارای هزینه را به سرمایه تبدیل کنید و هزینه های خسارت هم از بیمه نامه بدنه دریافت کنید .

همین حالت شامل عمر ادمیست که  انسان در همه حالت افراد وابسته ای دارد که اگر  سرپرست خانواده های افرادی تحت تکلف است اما چون روی دوپا انسان راه میرود هر لحظه امکان دارد با یک لیزخوردن و زمین خوردن یا از خیابان رد شدن و یا هزاران علت یا به قول ما ریسک های شناخته شده و نشناخته  افراد دچار حادثه های مختلفی شوند و هزینه های بسیار بالای یا از کارافتادگی و یا فوت رو دچار شوند این عمر ارزشمند رو میتوان با بیمه نامه عمر تبدیل به سرمایه کرد از بدو تولد تا پسا مرگ انسانها طبق شرایط افراد با هرسن و هر مبلغی البته تا قبل 63 سالگی قبل از مبتلاشدن به بیماریهای صعب العلاج زمان قبل اینکه فرصت ها از دست برود .

برای اطلاعات بیشتر وشناخت واقعی  صنعت  بیمه و بیمه های عمر و زندگی  با ماباشید موسسه بنیان گنجینه نامدار اولین موسسه مشاوره مالی  بیمه ای و انموزسی در ایران میباشد که کاملا بی طرف برای ترویج صنعت بیمه و انچه نیاز افراد میباشد شفاف و صادقانه برگرفته از دانش بین المللی ومتخصصین حرفه ای افتخار خدمتگذاری در سراسر ایران به هموطنان عزیز را داریم .مدیر عامل موسسه : مریم ارفعی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+18 امتیاز
26 پاسخ 35,094 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سعید نوروزی (مشاور مالی خانواده)
+2 امتیاز
5 پاسخ 3,508 بازدید
+2 امتیاز
7 پاسخ 1,079 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 706 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,689 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 502 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,179 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 572 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 19,164 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,725 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,137 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,208 بازدید
سوال شده اردیبهشت 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط علی اوسط
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...