باز هستیم
0 امتیاز
2,773 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط

با سلام و خسته نباشید یک شرکت تولیدی که هم خرید داره هم فروش ، که خرید شامل هر چیزی میشه چه مواد اولیه و چه سایر هزینه های ریز و درشت چه چیزهایی رو باید در گزارش صورت معاملات وارد کنه ؟ ممکنه ما همه جور هزینه ای داشته باشیم تعمیرات، آبدارخانه و ... این جور چیزهارو باید چطوری در صورت معاملات بزنیم . پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگوییتون

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
اینجوری میگم که کاملا تکلیف خودرابدانبد

هدف از گزارش معاملات فصلی را بدانیم: اطلاعات گرفتن از فعالین اقتصادی میباشد که این گزارشات باهم تطبیق داده شود ودرصورت مغایرت احتمالی باید توضیح بدهند

حالا متوجه میشوید هزینه هایی نظیر قبوض خدمات دولتی وغذایی وآبدارخانه وهزینه هایی ازاین دست نیازی به ثبت نیست

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,812 بازدید
سوال شده مرداد 21, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
0 امتیاز
3 پاسخ 5,128 بازدید
سوال شده شهریور 20, 2017 در حسابداری و مالیات توسط مهدی
0 امتیاز
1 پاسخ 7,661 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 687 بازدید
سوال شده مهر 30, 2017 در حسابداری و مالیات توسط insurman (100 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...