باز هستیم
0 امتیاز
150 بازدید
توسط (40,760 امتیاز)
قبلاً صاحب غرفه شهرداری ما یک نفر بود که ۱۴ نفر نزد این فرد مشغول بودیم، مهر ماه کل غرفه رو با امتیاز کامل به نفر بعدی منتقل کرد و نفر بعدی هم همه کارگران مجموعه را حفظ کرده، ولی الان پایان سال میگه قسمتی از عیدی و سنوات ۷ ماه اول سال به من ربطی نداره باید از صاحب غرفه قبلی می‌گرفتید؟ الان تکلیف چیه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (236,530 امتیاز)
خير صاحب غرفه جدید شما، کارفرمای جدید و قائم مقام تعهدات کارفرمای قبلی می‌باشد، در صورتی که کارفرمای قبلی با شما تسویه حسابی انجام نداده باشد کارفرمای جدید باید تسویه حساب کامل را با شما انجام دهد.

عیدی کارگران شهرداری، مانند سایر کارگران مشمول قانون کار شد

با رأی دیوان عدالت اداری و پذیرش و درخواست اعمال ماده ۹۱ آیین دادرسی دیوان مقرر شد پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارگران مشمول قانون کار در دستگاه‌‌‌های اجرایی مانند شهرداری‌‌‌های کشور مطابق مصوبات شورای عالی کار(دو پایه حقوق) پرداخت گردد. پیشتر در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ هیأت عمومی‌ دیوان عدالت اداری رأی به پرداخت عیدی کارگران شهرداری‌‌‌های سراسر کشور را همچون کارکنان دولت اعلام کرده بود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 226 بازدید
سوال شده اردیبهشت 4, 2024 در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط employer (40,760 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 417 بازدید
سوال شده تیر 7, 2024 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط employer (40,760 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 405 بازدید
سوال شده اردیبهشت 6, 2022 در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط hadinn (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 248 بازدید
سوال شده فروردین 20, 2024 در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط beheshti9 (32,670 امتیاز)
بیمه بیکاری
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...