باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
156 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام روزبخیر.

بنده ۳۳ سال دارم و مجرد هستم تا ۴ سال پیش تحت پوشش بیمه پدر بودم و دفترچه خدمات درمانی هم داشتم.

۴ سال پیش برای بیمه تامین اجتماعی بصورت آزاد اقدام کردم. در برگه قرارداد نام حرفه زنان خانه دار قید شده. درصورتی که در روز انجام کارهای اداری به متصدی گفته شد که شاغل هستم و در آموزشگاه زبان کار میکنم. و اینکه ایشون گفتن دفترچه بیمه ای که تحت پوشش پدر هست باید باطل و دفترچه دیگه ای صادر بشه. در حال حاضر هر ۳ ماه با دفترچه ۸۵۰ هزار واریز حق بیمه انجام میدم. یکی از دوستانم دیروز رفتن و برای بیمه اقدام کردن ایشونرو هم زدن خانه داری ولی گفتن دفترچه نمیخواد و از دفترچه تحت پوشش پدرتون استفاده کنین. برای حرفه خواهر ایشون که باز مشاغل آزاد ثبت نام کردن و در دفتر مهندسی کار میکنن نوشتن دفتر مهندسی و دفترچه هم گفتن نمیخواد.
ناگفته نماند مادر بنده هم ۴ سال پیش اقدام به ونجام بیمه خانه داری کردن و دفترچه هم نگرفتن. و همون روز ره ایشون اعلام شد ۱۰ ساله بارنشست میشن.
من سوالم اینه فرق بین حرفه من که داخل قراردادم نوشته خانه داری و ۳۰ روز پرداخت دارم و دوستم و (همچنین مادرم) که باز برای ایشون هم نوشته شده خانه داری چی هست که ایشون تحت پوشش دفترچه پدرشون باید باشن و بنده باید دفترچه خودمرو داشته باشم و ماهانه پرداخت دفترچرو هم داشته باشم.

ممنون میشم پاسخ بدید تا اگر لازم هست پیگیری کنم
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,410 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1,425 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,690 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,233 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...