باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,843 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام من سال گذشته تصادف کردم و بعد از اتمام مراحل راننده مقصر جریمه اش رو به شرکت بیمه پرداخت نمیکنه که دیه ی من پرداخت بشه تلفنش رو واگذار کرده و آدرسش هم عوض کرده .

بیمه هم میگه جریمه اش رو خودت بده تا دیه ات رو بگیری و گرنه خیلی طول میکشه .دادگاه هم میگه من نمیتونم دوباره شکایت کنم چون این قضیه بین شرکت بیمه و بیمه گذار هست و شرکت بیمه باید شکایت کنه و حکم جلب بگیره که خیلی زمان بر هست خواهش میکنم  راهنمایی کنید من حقم رو بگیرم
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام ..... مطابق ماده 14 قانون بیمه شخص ثالث بیمه گر(شرکت بیمه) مکلف است خسارت زیاندیده را بدون هیچ قید وشرط و اخذ تضمین پرداخت کند و پس از آن میتواند برای بازیافت قسمتی از خسارت یا همان جریمه ی موضوع این ماده به مقصر حادثه مراجعه نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
دود بر شما

ارزوی سلامتی برای شما دارم

شرکت بیمه موظف بوده 20 روز بعد از قطعیت یافتن حکم و تکمیل پرونده شما دیه رو به حساب شما واریز کنه.اگر اینکار رو انجام نداده شما میتونید از طریق ارسال اظهارنامه مطالبه دیه کنید و در اون هم قید کنید که د صورت تاخیر تادیه دیه  از تاریخ قطعیت حکم مبلغ جریمه قانونی نیم در هزار رو ازشون مطالبه میکنید. با این شیوه زودتر به حقوقتون میرسید.

البته همین مطلب رو شفاهی هم میتونید بهشون بگید .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
4 پاسخ 6,951 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...