باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
861 بازدید
در بیمه اجباری پرسنل و کارکنان توسط (420 امتیاز)

با سلام.

در یک شرکت هر یک از اعضای هیئت مدیره قرارداد بیمه کارفرمایان صنفی و مدیران اشخصاص حقوقی غیر دولتی به صورت مجزا با اداره بیمه تنظیم کرده بودند.

به مشکل مالی بر خورد کرده و مجبور شدند دفتر شرکت رو تخلیه نمایند و در این مدت هم بازرس سر رسیده و کارگاه را غیر فعال اعلام می کند.

مشکل مالی بالا گرفت و اکثر اعضای هیئت مدیره هر کدامشان بعد از مدتی به شرکت های دیگه رفته و مشغول کار شدند و بیمه هم برایشان از همان محل کار جدید پرداخت می شود و فقط یه نفر باقی ماند و قربانی شد.

حالا یک نفر تنها نمیتواند با هزینه بالا بتنهای دفتر کار تهیه نماید تا بتواند برای خود دوباره قرارداد کارفرمایی ببندد و بیمه رد کند.

این نکته رو هم اگر اشتباه می کنم تصحیح کنید : وی می تواند بیمه اختیاری و یا بیمه مشاغل آزاد انجام دهد و سنوات بیمه ای برای خودش درست کند ولی برایش سابقه کار ایجاد نمی شود و مشکل هم همینجا است که یک جوان به سابقه نیاز دارد تا بتواند  بعد از یه مدت کوتاهی در جای جذب شود و الان به بازنشستگی فکر نمی کند.

به اداره بیمه مراجعه نمود و گفت که خانه ای که در آن زندگی میکنم اجازه بدید کار کنم و بیمه ام رد شود توان پرداخت حق بیمه را دارم ولی توان اجاره محل کارگاه برای من یه نفر چقد لزوم دارد و هزینه آن برایم مقدور نیست ! ولی بازرسی بیمه قبول نکرد و گفتد منزل مسکونی نمی شود !!! باید جای باشد تا ما هر وقت دلمان خواست بیاییم و سرک بکشیم !!!

حالا این یک نفر تنها چه طور می تواند اقدام کند برای بیمه چه راهی برود که بتواند بیمه با سابقه کار برای خودش ارسال کند؟

اگر راهی دارد لطفا ً کامل راهنمایی بفرمایید جوان مملکت چه کار کند .... خیلی نگران او هستیم.

با تشکر از بید برگ عزیز.

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

با توجه به نوشته شما و این نکته که امکان اشتغال در کارگاه ثابت قابل قبول برای بارزسان تامین اجتماعی وجود ندارد، کارگاه های زیر فاقد بازرسی می باشند و سابقه اشتغال در آن ها نیز معتبر و قابل قبول است:

- اشتغال در پروژه ها و پیمان ها

- اشتغال در کارگاه های بیش از 50 نفر

- شرکت های دولتی...

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 802 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...