باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,244 بازدید
در بیمه روستایی و عشایر توسط (100 امتیاز)
سلام

شوهرم 24 سالشه ایا بعد از 15 سال عضویت در بیمه روستایی بازنشسته می شود ؟ در کل بیمه روستایی مناسب هست ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (900 امتیاز)
سلام
15 سال سابقه بیمه بازنشستگی دارد اما شرط آن داشتن حداقل 65 سال سن می باشد یعنی شوهر شما پس از 15 سال واریز بیمه تازه 39 ساله میشود که نمیتواند از گزینه 15 سال سابقه بیمه برای بازنشستگی استفاده کند.
و اما اینکه در کل بیمه روستایی خوب هست جواب من به شما به دور از هر گونه تعصبی، صد در صد مثبت می باشد چرا که علاوه بر بازنشستگی در بیمه روستایی مستمری های دیگری هم به نام های مستمری از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان بیمه شده پس از فوت نیز وجود دارد.
درسته که همه ی ما با به امید اینکه از مزایای بازنشستگی استفاده کنیم شروع به بیمه پردازی میکنیم ولی هیچ کدام مان نمی دانیم که در آینده چه اتفاقات پیش بینی نشده ای در پیش رویمان هست.
خدایی نکرده اگر بیمه شده فقط حداقل با داشتن یکسال سابقه بیمه از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فوت نماید و قطع بیمه ای نیز نداشته باشد و سرپرست خانواده نیز باشد بازماندگان او طبق قوانین خاص وزارت کار، مادام العمر حقوق بگیر می شوند.
خدایی نکرده اگر بیمه شده فقط حداقل با داشتن یکسال سابقه بیمه از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و نداشتن قطع بیمه ای، با رای کمیسیون پزشکی از کار افتاده کلی شود مدام العمر حقوق بگیر می شود.

کلا فقط در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هست که دولت دو برابر حق بیمه ی فرد را پرداخت میکند و بیمه شده فقط 5 درصد از حق بیمه اش را خودش پرداخت میکند پس یقین بدانید که با توجه به شرایط بد اقتصادی امروزه صد در صد بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تضمینی برای آینده ی خانواده ها می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 87,877 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 10,489 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 1,161 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,338 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 210 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...