باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,179 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام خسته نباشد.

بعد از قطعی شدن رای و تاخیر بیمه در پرداخت دیروز به بیمه مراجه مردم و گفتم با استناد به ماده 32 شما باید حداکثر تا 20 روز بعد از قطعیت رای خسارت رو پرداخت کنید یا اگه این اتفاق نیوفتاد طبق ماده 33 خسارت نیم در هزار بابت هر روز پرداخت کنید. متصدی بیمه منو به رئیس شعبه شهرستان معرفی کرد ایشون هم به من گفتند نخیر حوادث راننده مقصر همچین امتیازاتی نداره و این دو ماده فقط و فقط شامل حوادث اشخاص ثالث میشه اما برای شمایی که حواث راننده مقصر دارید ما میتونی تا یک سال بعد از قطعیت رای پرونده شمارو معلق نگه داریم .

میخواستم بدونم این دو ماده واقعا فقط شامل ثالث میشه و اولیای دم راننده مقصری که در حادثه فوت کرده نمیتونن به استناد به این دو ماده درخواست رسیدگی سریعتر کنن؟ این تبعض بخاطر چیه راننده مقصر هم انسانی بوده که فوت کرده
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (9,140 امتیاز)
با سلام ، ماده 3 قانون شخص ثالث مصوب 1395 مربوط به پرداخت غرامت به راننده مقصر می باشد و طبق تبصره 1 ماده 11 ایین نامه اجرایی ماده 3 قانون شخص ثالث مصوب 1395 شرکت بیمه گر موظف است ظرف مده 20روز از تاریخ تکمیل پرونده خسارت را پرداخت نماید و در صورت تاخیر برای هر روز تاخیر نیم هزار جریمه دیرکرد پرداخت نماید .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام بعد از زیر بار نرفتن مسئول بیمه ایران مجبور شدم توی بیمه مرکزی شکایت ثبت کنم و در کمال تعجب در جواب شکایت اعلام شد : سلام مشمول حوادث راننده نمیباشد. نو توضیحی نه چیزی همنقدر
سوال شده مهر 2, 2018 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) آیا نظر بیمه مرکزی در خصوص عدم تعلق جریمه دیرکرد به حوادث راننده درست است ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...