باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,336 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
سلام

من سال 94 تشکیل پرونده دادم برای بیمه بیکاری و یکسری از مراحل اولیه رو طی کردم  و گفتند با تشکیل پرونده هر موقع بخوام میتونم حق بیمه رو دریافت کنم و در واقع ثبت در سیستم شدم اما دیگه پیگیری نکردم و الان وقتی به بیمه مراجعه کردم گفتند دیگه نمیتونم بیمه بیکاری بگیرم آیا راهی هست برای دریافت حق بیمه بیکاری بنده؟آیا باید دلیل قانع کننده ای رو به کمیسیون ارائه بدم؟چون من دانشجوی فوق بودم و دیگه پیگیری نکردم.لطفا راهنماییم کنید. باتشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

صدور سند مقرری بیمه بیکاری توسط تامین اجتماعی با تایید اداره کار و حضور و غیاب میباشد لذا با توجه به عدم پیگیری شما و عدم مراجعه به اداره کار ، بیمه بیکاری شما غیر قابل پرداخت میباشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ توضیحات شما جهت اظهار نظر کامل نباشیو جهت اظهار نظر قطعی نیاز به اطلاعات تکمیلی می باشد. علی ایحال با توجه به شرح حال توصیفی جنابعالی به استحضار می رساند که مرجع تشخیص و صدور گواهی در خصوص تعلق بیمه بیکاری به کارگران برابر ماده 3 آیین نامه اجرایی بیمه بیکاری ، اداره کار و تعاون می باشد و با توجه به بند "ج"تبصره ذیل ماده 7 قانون بیمه بیکاری این مقرری از روز اول بیکاری قابل پرداخت می باشد و صرف عدم مراجعه شما جهت پیگیری پرداخت غرامت باعث از بین رفتن حقوق قنونی شما نمی گردد. جهت پیگیری موضوع از طریق اداره کار و تعاونی که نسبت به تشکیل پرونده بیمه بیکاری اقدام نموده بودید اقدام فرمائید. سربلند باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...