باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,563 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
با سلام واحترام ،

 در25 مرداد 96 ، خواهر زاده اینجانب که 11 ساله بودند سرنشین موتور بودند که پای ایشان لای پره های موتور میرود و از ناحیه تاندون آشیل پا آسیب میبینند و پس از تکمیل گزارش اورژانس به بیمارستان منتقل ومورد عمل جراحی قرار میگیرند .

براثر شکایت مطروحه در دادگاه متاسفانه به پرونده ایشان رسیدگی نمیشود . و مقداری از بیمه علی الحساب دریافت شده است. قاضی پرونده به عناوین و بهانه های  مختلف از ارائه حکم قطعی خودداری مینماید . میگوید صحنه تصادف میتواند ساختگی باشد ؟ از کجا معلوم راکب موتور را تعویض نکرده باشید ؟ از کجا معلوم موتور را با موتور دیگری تعویض نکرده باشید ؟ دلیل تاخیر در شکایت شما چیست ؟ ( با سه هفته تاخیر از راکب موتور شکایت شد  به دلیل هزینه های سنگین درمان ) - چرا گزارش پلیس 110 را ندارید ( در هنگام وقوع حادثه بلافاصله به اورژانس اطلاع داده شده ) .

 آیا وظیفه ما بوده به پلیس هم همزمان اطلاع میدادیم در صورتیکه مصدوم داشتیم و نگران وضعیت ایشان بودیم ؟ آیا قاضی میتواند دستور مختومه شدن پرونده را بعد از حدود 8 ماه اعلام نماید در حالیکه هنوز رای قطعی صادر نشده ؟ ضمنا افسر پرونده ای که شکایت را تنظیم کرده به دادگاه احضار و ایشان پاسخ سوالات قاضی را داده اند. استدعا دارم اینجانب را راهنمایی بفرمائید ؟ پیشتر کمال تشکر و قدردانی از کارشناسان محترم را دارم .

ضمنا پیشنهاد مینمایم تاریخ سوالات و شماره آن را در سایت قراردهیدکه هنگام جستجو مشخص باشد در چه تاریخی سوال پرسیده شده ، شاید نیاز به تکرار سوال نباشد و در قسمت پرسش و پاسخ به جواب سوال مربوطه رسید. با تشکر
توسط (100 امتیاز)
خواهر من هفته ی قبل موقع رفتن به دانشگاه با یه خودرو تصادف کرده و از ناحیه ی قوزک پا دچار شکستگی شده راننده هم خودش رسونده بیمارستان و کروکی نداره الان که شکایت شده افسر پرونده گفته صحنه سازی شده چون تصادف ساعت 6 صبح شده هیچ شاهدیم نیست امادوربین یه فروشگاهی ضبط کرده صحنه رو اگه حکم نهایی صحنه سازی باشه ما چیکار باید بکنیم؟
توسط (33,810 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.

لطفا سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید تا توسط مشاور به صورت اختصاصی بررسی و پاسخ داده شود.
همچنین، برای دریافت سریع پاسخ از مشاور متخصص پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید

دریافت مشاوره تخصصی >>


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
سلام

1. در مسائل حقوقی، اصل بر برائت است و کسی که ادعایی دارد باید دلیل بیاورد.

2. قاضی در مقام قضاوت است و حق ندارد نقش مدعی العموم یا وکیل شرکت بیمه را ایفا نماید.

3. اگر هم شکایت را وارد نمی داند، باید به صراحت حکم بر عدم ورود شکایت و با ذکر  دلایل رد شکایت را صادر نماید.

4. مدت 3 هفته زمان خوبی برای طرح دعوا است. امکان ثبت دادخواست در زمان کمتر از این، به هیچ عنوان برای شما امکان پذیر نبوده است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 397 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 377 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,720 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 15,001 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...