باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,112 بازدید
در سوابق بیمه توسط (570 امتیاز)
سلام. کسانیکه به سن بازنشستگی رسیده اند و کسری سابقه تا ۱۰ سال را میخرند تا با ۱۰ روز حقوق بازنشسته شوند_ آیا این  کسری سابقه که میخرند بعنوان بیمه اجباری ثبت میشود و مزایای بیمه اجباری برخوردار میشوند؟

مثلا مزایای دفترچه بیمه و بدون فرانشیز تعلق میگیره؟ (چون حق کارگر و کارفرما رو باید یکجا پرداخت کنن و برای امسال به ازای هر سال سابقه ۴/۴۰۰/۰۰۰تومان است)
توسط (570 امتیاز)
منظورم اون کسری سابقه تا ده سال هست که میخرند _ اون مقدار سابقه که خریدن چه بیمه ای محسوب میشود؟ آیا اجباری محسوب میشود و در سابقه ثبت میگردد؟ ؟؟؟؟؟


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

چنانچه متقاضی بازنشستگی هنگام درخواست بازنشستگی با ده سال سابقه بیمه اجباری یا بیمه اختیاری باشد می تواند بعد از بازنشستگی از مزایای دفترچه درمانی بدون فرانشیز استفاده نماید ولی در صورتی که بیمه حرف و مشاغل آزاد باشد بعد از بازنشستگی مبلغ سرانه درمان که در سال 97 برابر 44000 تومان برای هر نفر میباشد از مستمری کسر میگردد و مستمری بگیران مذکور مشمول فرانشیز میباشند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (570 امتیاز)
منظورم اون کسری سابقه تا ده سال هست که میخرند _ آیا این مقدار  سابقه که میخرند بعنوان بیمه اجباری  محسوب می‌شود ودر سابقه بیمه شون ثبت میشود ؟؟؟ ؟


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,194 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,362 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,961 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...