باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,069 بازدید
در جریمه و بدهی بیمه توسط (100 امتیاز)
سلام و ارادت

بيمه كارگاه كشاورزي زير پنج نفر را در موعد مقرر موفقت به پرداخت از طريق سايت تامين اجتماعي نشدم و با دو روز تاخير اقدام به ارسال ليست و پرداخت ان ميكنم. ايا بخشودگي حق بيمه سهم كارفرما در مورد اين ليست لغو ميشود يا فقط ملزم به پرداخت جريمه ده درصدي خواهم شد؟

جريمه ده درصدي برا ي تاخير در ارسال ليست ايا بر اساس ده درصد حق بيمه طبق برگ پرداخت است(كه بخشودگي ٢٣ درصدي سهم كارفرما در ان لحاظ شده است) يا اينكه به دليل تاخير يك روزه در ارسال ليست و تاخير دو روزه در پرداخت حق بيمه ديگر شامل بخشودگي حق بيمه سهم كارفرما نخواهم بود؟

سپاس بابت توجه شما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,660 امتیاز)
با سلام

کارگاههای که داری کمک دولت میباشند برای پرداخت حق بیمه ماهانه خود تا پایان دو ماه بعد مهلت پرداخت دارند و در صورت عدم پرداخت ( حتی یک روز ) با توجه باینکه کمک دولت مذکور در صورتحسابهای دولت منظور نمیگردد لذا توسط دولت پرداخت نمیگردد بنابراین سازمان تامین اجتماعی حق بیمه کامل 30 درصدی را به انضمام 10 درصد جریمه تادیه لیست ( یکبار ) و 2 درصد جریمه تاخیر پرداخت ماهانه را مربوط به ماه مذکور ، کامل از کارفرما دریافت می نماید. بنابراین شما باید کلیه حق بیمه سهم کارفرما و دولت به همراه جریمه را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمایید.

لازم بذکر است برای ماههایی که شما در مهلت قانونی حق بیمه خود را واریز نمایید کمک دولت شما محفوظ خواهد بود و صرفاً در ماههای تاخیر بصورت فوق الذکر محاسبه مبگردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 126 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...