باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
17,469 بازدید
در جریمه و بدهی بیمه توسط (130 امتیاز)
با سلام

در سالهای 60-62 به مدت 18 ماه در یک شرکت خصوصی کار میکردم و ماهیانه حقوق خود را بعد از کسر کسورات قانونی دریافت و رسید دریافت وجه نقد را امضا مینمودم. با توجه به ادعای مالکین شرکت نام اینجانب طی این مدت در لیست بیمه درج میگردیده است. با داشتن گواهی رسمی انجام کار در این شرکت، در سالهای اخیر اقدام به جمع آوری سابقه خدمت نمودم ولی متاسفانه بعد از مراجعه به تمام شعب احتمالی  (بیمه تامین اجتماعی) اطراف محل قبلی شرکت مذکور جویای سوایق بیمه خود شدم و متاسفانه یافت نگردید.

متوجه شدم شرکت در سالهای قبل هم منحل گردیده است. به ناچار بدنبال صاحبان شرکت بودم تا بالاخره موفق به مذاکره تلفنی و حضوری با آنان گردیدم.

ضمن اظهار در دست نداشتن سوابق بیمه از سوی مالکان شرکت ،آنان با نهایت تمام تمایل و قول همکاری با اینجانب در خصوص پرداخت حق بیمه و حضور در دادگاه هیات تشخیص را دادند. لطفا راهنمایی فرمایید در صورت صدور رای دادگاه به نفع اینجانب و احتساب مدت بیمه به سابقه ، میران حق بیمه ای که باید از سوی آنان پرداخت گردد چه مبلغی خواهد بود؟

 از طرفی بیم آن را دارم در صورتیکه این مبلغ بسیار زیاد باشد آنان از حضور در دادگاه امتناع ورزند. در 24بهمن ماه جلسه دادگاه دارم لطفا مساعدت فرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (38,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
در صورت ارسال نکردن لیست بیمه دو جریمه مشمول شما می شود

1-  جریمه عدم تسلیم لیست  

2-  جریمه تاخیر در پرداخت حق بیمه

 جریمه عدم تسلیم لیست یا تاخیر در ارسال لیست به میزان ۱۰ درصد و فقط برای یکبار به نسبت جمع کل حق بیمه و بیمه بیکاری محاسبه و مطالبه می شود.

چنانچه کارفرما قبل از صدور اجراییه، نسبت به پرداخت بدهی های معوقه اقدام نماید از ۴۰  درصد بخشودگی در جرائم بهره مند خواهد شد .

 در صورت عدم پرداخت حق بیمه،جرایم تاخیر پرداخت حق بیمه برای هر ماه ۲ درصد به ازای هر ماه نسبت به جمع کل حق بیمه و بیمه بیکاری محاسبه و مطالبه می گردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 722 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در دیه و بیمه خودرو توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
سوال شده اردیبهشت 11, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط زهرا
0 امتیاز
1 پاسخ 7,054 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,500 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 7,785 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 898 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...