باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
11,344 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
ماشینم را بعد از تصادف تعمیر کرده ام . آیا با توجه به فاکتور و چند عکس از صحنه تصادف می توانم برای گرفتن خسارت افت قیمت شکایت کنم؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما

ای کاش قبل از تعمیر خودرو از طریق شورای حل اختلاف اقدام به تامین دلیل با ارجاع امر به کارشناس میکردیدو پس از بررسی ایشان و اعلام نظر کارشناسی با خیال اسوده به تعمیر خودرو می پرداختید . اما باز هم برای دریافت خسارت افت قیمت خودرو باید به کارشناس مراجعه کنید و ایشان با توجه به عکسها و قسمتهای تعمیر شده تا حدودی امکان تشخیص افت قیمت واقعی را دارند .

نکته اینکه حتما کارشناس را نزد تعمیرکار خودرو ببرید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (9,140 امتیاز)
با سلام خدمت شما ، بهتر بود قبل تعمیر اقدام در جهت تعیین افت قیمت می نمودید ولی بازهم این حق شما محفوظ است جهت مطالبه افت قیمت خودرو از مقصر حادثه ،بهتر است در زمان اعلام شکایت و تنطیم لایحه، استناد نمایید به مدارک پرونده خسارت موجود در شرکت بیمه که شامل فرم اعلام خسارت و فرم کارشناسی که در ان تمام قطعات تعویض و تعمیر شده خودروی شما در آن درج شده و عکس های گرفته شده از خودروی شما توسط کارشناس بیمه ،چون بطور یکجا تمام اطلاعات در اختیار کارشناس قرار خواهد گرفت و به راحتی می تواند افت ارزش خودروی شما را نسبت به قبل از حادثه برآورد نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 7,637 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 23,404 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,645 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در دیه و بیمه خودرو توسط بدون نام
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,692 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...