باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,037 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام

بنده دکتر داروساز هستم و حدود 9 ماه مسئول فنی یک شرکت واردکننده بودم. طی این مدت، کارفرما هیچ گونه حقوقی پرداخت نکرده است. در مورد بیمه هم، با توجه به اینکه نام بنده از قبل در لیست بیمه شرکت دیگری رد می شده است، تقاضای بیمه از این شرکت وارد کننده نداشتم و بنابراین در لیست بیمه شرکت واردکننده نبودم. هیچ گونه قرارداد مکتوبی هم نداریم.

اما دو موضوع را باید عرض کنم:

- موضوع اول اینکه من پروانه رسمی مسئولیت فنی شرکت مذکور را از وزارت بهداشت دارم که نشان می دهد بنده از 9 ماه پیش رسماً مسئول فنی این شرکت هستم.

- مورد دوم هم اینکه رقم حقوق داروسازانِ مسئول فنیِ شرکتهای واردکننده، هر ساله از سوی انجمن داروسازان ایران اعلام می شود.

حال سوالم این است که با توجه به اینکه نام بنده در لیست بیمه شرکت مذکور نبوده و قرارداد مکتوبی هم ندارم، می توانم با توجه به پروانه مسئول فنی و حقوق اعلامی انجمن داروسازان، جهت احقاق حقوق خود و همچنین مزایا، عیدی و سنوات، از کارفرما شکایت نمایم؟

متشکرم
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,410 امتیاز)
سلام -  صرفا داشتن پروانه رسمی مسئولیت فنی از وزارت بهداشت ثابت کننده احراز رابطه کاری شما نبوده و دلیل محکمی بر آن نمیباشد، از طرفی با گذشت 9 ماه و عدم واریز حقوق بحساب شما ، همچنین بیمه پردازی از جانب شرکت دیگر متاسفانه اثبات رابطه کاری شما را برای مراجع مشکل میسازد. لذا  درصورتیکه تا کنون درآن محل مشغول بکارمیباشید قبل از قطع رابطه کاری درصدد تکمیل مستندات لازمی باشید که دلیلی روشن بر اثبات کارکرد شما باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...