باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,461 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و احترام،

اینجانب تمامی اسفند را در محل کار حضور داشته ام اما لیست بیمه بنده به اشتباه 21 روز ثبت شده و حتی حقوق و مزایا هم 21 روزه محاسبه گردیده.

چگونه میتوانم درخواست اصلاح سوابق خود را از اداره بیمه داشته باشم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,660 امتیاز)
با سلام

با توجه باینکه شما در اسفند ماه دارای خلاء بیمه ای میباشید و مهلت ارسال لیست حق بیمه اصلاحی گذشته است :

را اول : شما می توانید با مراجعه به شعبه متبوع خود با ارائه اسناد و مدارک شامل قرارداد کار ، فیش حقوقی ، لیست حضور و غیاب و ... با تکمیل فرم ادعای سابقه نسبت به تکمیل سوابق خود اقدام نمایید بدیهی است با بازرسی تحقیقی که شعبه تامین اجتماعی از محل کار شما انجام میدهد و با مشاهده و مطابقت اسناد و مدارک ارائه شده و دفاتر مالی شعبه با طرح موضوع در کمیته ادعای سابقه شعبه و تایید صحت ادعای شما ، سوابق شما بعد محاسبه حق بیمه ایام مذکور و ابلاغ به کارفرما و  واریز حق بیمه توسط کارفرما اصلاح میگردد.

راه دوم : در صورتیکه کارگاه شما ماهیت بازرسی کارگاه داشته باشد و بازرسین سازمان تامین اجتماعی به کارگاه بصورت دوره ای مراجعه می نمایند با تایید کارکرد مستمر شما از بازرسی قبلی ( قبل از اسفندماه ) تا بازرسی جدید توسط بازس کارگاه به استناد گزارش بازرسی سوابق جامانده شما اصلاح و برای کارفرما بدهی ایجاد و در بیلان 6 ماهه ابلاغ میگردد لذا در این روش نیازی به مراجعه شما به شعبه نمیباشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,866 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,317 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 722 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...