باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
721 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (590 امتیاز)
سلام

آیا امکان دارد فقط پوشش های بیمه عمر را خرید و اندوخته و بازنشستگی نخواست
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

در پاسخ به سوال تون باید به اطلاع تون برسونم که بیمه های زندگی جدید با نام های (بیمه عمر و سرمایه گذاری-بیمه عمر و تامین آتیه و...) نوع جدیدی از بیمه نامه بوده که در این بیمه نامه ها دو بخش بیمه ای و پس اندازی وجود داشته و جزء لاینفک بیمه نامه می باشد.

این پوششها نسبت به بیمه های قبلی عمر که به بیمه عمر و پس انداز معروف هستن،برتری های پوششی و پس اندازی زیادی داشته و قابل مقایسه با آن بیمه نامه ها نبوده و نیستند.

در صورتیکه شما به پس انداز( قلک ) بیمه نامه تان نیازی ندارین و فقط تمایل به داشتن پوششهای بیمه ای دارین،میتونین با ذینفع قرار دادن اماکن خیریه ای مثل محک (موسسه حامی کودکان سرطانی) ویا (سالمندان کهریزک) یا سازمان بهزیستی و یا خیریه هایی که در حال حاضر وجود دارند (با میل و اراده شخصی و انتخاب خود) و یا حتی خانواده های نیازمند و یتیمی که وجود دارن( با تحقیق)،نسبت به تعیین ذینفع های بعد از فوت خود اقدام نمایید.

در نظر داشته باید که در هر زمانی که اراده نمایین میتونین این ذینفعهای انتخابی را حذف،اضافه،جابجا و یا افراد و کسان دیگری را بجای آنها جایگزین نمایید.

بیمه نامه های خود را از افراد آگاه،مطلع و صادق خریداری نمایید.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام ... چنانچه منظور شما صرفاً خرید پوشش عمر(فوت به هرعلت) بدون اندوخته و سرمایه گذاری است. باید عرض کنم این نوع بیمه نامه، بیمه نامه عمر به شرط فوت یا عمر ساده زمانی بوده و بیمه گذار در اینگونه بیمه نامه ها با پرداخت حق بیمه فقط پوشش فوت را خریداری کرده و در صورت فوت بیمه شده در طول قرارداد سرمایه فوت به ذینعان بیمه نامه قابل پرداخت میباشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 4,139 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 652 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,285 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 831 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,334 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 1,258 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2,927 بازدید
+6 امتیاز
7 پاسخ 5,642 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...