باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,987 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
باتوجه به اینکه تصادف سال 93 رخ داده و بیمه شخص ثالث و بیمه راننده مقصر در بیمه نامه داشتم و شرکت بیمه فقط برای سرنشینها تشکیل پرونده داده و گفتند که راننده مقصر بعد از پرداخت دیه های سرنشین باید پرونده تشکیل دهد و اینکه سال 95دیه های سرنشین مشخص شد و سال 96 توسط بیمه پرداخت شده و سال 96برای راننده پرونده تشکیل داده شده و میزان درصد نقص عضو مشخص شده اکنون که سال 97است و زمان پرداخت دیه توسط بیمه رسیده دیه نسبت به سال 93که برای راننده دویست میلیون بوده باید پرداخت شود یا نسبت به سال 97که مبلغ دویست و سی و یک میلیون است؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام و آرزوی سلامتی .... با عنایت به تاریخ حادثه و بیمه نامه ی معتبر در آن زمان(سال 93)  که قبل از تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث میباشد هیچ خسارتی بعنوان دیه به شما تعلق نمیگیرد . صرفاً از بابت میزان نقص عضو بوجود آمده طبق آخرین معاینات پزشکی قانونی و پزشک معتمد شرکت بیمه هر درصدی که تعیین گردد نسبت به سرمایه ی بیمه نامه در قسمت پوشش فوت و نقص عضو راننده مسبب حادثه محاسبه و پرداخت خواهد شد.

در صورت نیاز به توضیح دقیق تر و محاسبه ی میزان نقص عضو میتوانید درخواست مشاوره تلفنی داشته باشید. سالم و برقرار باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما

ارزوی سلامتی برای شما دارم

 تاریخ نقص عضو قطعی که توسط پزشک قانونی تایید شده و پزشک معتمد هم تایید کرده باشد  مبنای پرداخت دیه نقص عضو به شما می باشد .

از زمان قطعیت رای پزشکی قانونی تا کنون مطالبه تاخیر تادیه با توجه به شاخص اعلامی از سوی بانک مرکزی برای شما ثابت شده است. اما باید از طریق تقدیم دادخواست مطالبه کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,029 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...