باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,589 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (130 امتیاز)
نمایش از نو توسط
سلام و خسته نباشید

من یک ماه و نیم برای شرکتی کار کردم و وقتی حقوق رو پرداخت نکردن فهمیدم اینها کلاهبردار هستن و قرار نیست حقوقی پرداخت کنند.

اعتراض کردم و مجبورم کردن استعفا بدم و هنوز هم از سال پیش هیچ اقدامی برای تسویه حساب نکرده اند.

متاسفانه چون فریب خورده بودم و بهم قول های الکی داده بودند نه قرار داد دارم و نه بیمه ای برام رد شده و نه سابقه پرداخت وجه حقوق که بشه روی اون مانور داد.

البته اثر انگشت من اونجا ثبت شده بوده و ورود و خروج ام ذخیره شده و تنها میتونم این رو بعنوان مدرک ارایه بدم.

میخواستم بدونم میشه موقع شکایت درخواست بازرسی از محل کار بدم و از بچه های اونجا و سیستم حضور و غیابت بازرسی و پرس و جو بشه ؟

البته اداره کار رفتم یک مشاور اونجا داشت گفت سابقه ات کم بوده نمیشه شکایت کنی و البته فکر کنم ایشون خواست از سرش باز کنه و عجله ای با سواد ناقص بهم راهنمایی غلط داد و دیدم کسایی که 15 روز هم ثابت کردن نامه اجرا احکام گرفتند ....

درخواست بازرسی از محل کار و باید تو دادخواست بنویسم یا در اولین جلسه تشخیص از رییس جلسه درخواست کنم ؟!

با تشکر
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (820 امتیاز)
شما می توانید درخواست تحقیق از محل کار را در اولین جلسه عنوان نمایید. اما معمولا هیئت تشخیص با توجه به حداقل مدارکی که ارائه می دهید می تواند پرونده را به تحقیق ارجاع نماید. در صورتی که حداقل مدارک را ارائه ننمایید هیئت تشخیص با توجه به عدم ارائه مدارک توسط شما ( که طبق قانون ارائه مدارک اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی با کارگر می باشد) قرار  رد دعوی صادر می نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ با توجه به شرح حال توصیفی بهترین راه برای اثبات رابطه کاری شما با کارفرما اتکا به ورود و خروج های ثبت شده شما در دستگاه ورود و خروج بعلاوه تحقیق محلی به خصوص از همکاران شاغل در زمان فعالیت شما می باشد. البته با توجه به امکان از بین بردن شواهد ( چرا که اکثر دستگاه های ثبت تردد پرسنل به راحتی امکان حذف رکورد های را دارد ) بهتر است این موارد را در دادخواست خود قید ننمائید و موضوع را با کارشناس اداره کار در میان بگذارید .
سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
من هم دقیقا چنین تجربه ای داشتم و خاطرم هست که دستگاه حضور و غیاب نانوتایم توی اون مجموعه بود که وقتی با پشتیبانی اونها تماس گرفتم گفتند که مدیر مجموعه امکان حذف ترددها را ندارند و این مسئله هم به خاطر قوانین اداره کار هست.

اگر بتونید اثبات کنید احتمالا دادگاه امکان دسترسی به دستگاه و صحت گفته های شما را فراهم می کنه.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,676 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 983 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...