باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
16,439 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام من در کارخانه دچار سانحه شدم برای اقدام به دریافت دیه و استفاده از بیمه کارخانه شکایت تنظیم کردم وقتی ب اداره کار رفتم بازرس اداره کار گفت شما شکایت نکن مستقیم از شرکت بیمه ای که محل کارو بیمه کرده اقدام کن سریعتر به نتیجه میرسی الان از زمان حادثه دو ماه میگذره و من از طریق شرکت بیمه اقدام کردم.ایا این راه بهتره؟امکان داره شرکت بیمه مبلق کمتری از دیه واقعی که امکان داشت دادگاه تعیین کنه اعلام بکنه؟الان میتونم شکایت کنم و از طریق دادگاه اقدام بکنم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام و آرزوی سلامتی.......... در صورتیکه بیمه نامه مسئولیت کارفرمای شما دارای پوشش پرداخت خسارت بدون رای دادگاه باشد ، شرکت بیمه گر نسبت به اعزام کارشناس رسمی دادگستری جهت بررسی و تعیین درصد قصور اقدام نموده و با توجه به میزان جراحات اعلام شده در نظریه پزشکی قانونی نسبت به پرداخت خسارت اقدام میکند.

اما اگر فاقد چنین پوششی باشد لزوماً پرداخت خسارت مشروط به شکایت شده و پس از صدور و قطعیت رای دادگاه بیمه گر به تعهد خود عمل میکند.

البته این حالات در صورتی است که هیچ اختلافی در میزان قصور طرفین در حادثه و یا شخص ثالث دیگری نباشد.

پیشنهاد میکنم با درخواست مشاوره تلفنی راهنمایی دقیق تری اخذ نمائید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آذر 8, 2018 در حادثه ناشی از کار توسط (100 امتیاز) در صورت نداشتن شاهد برای حادثه ناشی از کار و اعتراض کارفرما چه باید کرد ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,573 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 232 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 775 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...